دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) متناسب با ایام سوگواری ماه محرم تغییر می کند

اصفهان (پانا) - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: المان های اشک ویژه ایام محرم مزین به عبارت «یا قتیل العبرات» در مناطق 15 گانه شهر اصفهان نصب می شود.

کد مطلب: ۹۵۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) متناسب با ایام سوگواری ماه محرم تغییر می کند

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسن موذنی با اشاره به آماده سازی فضای شهر اصفهان برای ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: شهرداری اصفهان همواره در مناسبت های مختلف، شهر را متناسب با ایام فضاسازی کرده است از همین رو برای ایام محرم هم بخش های مرتبط شهرداری در این راستا فعالیت هایی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در همین راستا المان های اشک در سطح مناطق 15 گانه شهر اصفهان نصب می شود، گفت: این کار در نیمی از مناطق شهری اصفهان انجام شده است و مابقی نمادها به زودی نصب می شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر روی این اشک ها عبارت «یا قتیل العبرات» و ترجمه آن با معنای « ای کشته اشک ها» نگارش شده است.
وی با اشاره به اینکه همچنین دیواره پازلی ارگ جهان نما در میدان امام حسین (ع) نیز به مناسبت ایام محرم، تغییر خواهد کرد، افزود: دیواره پازلی متناسب با ایام محرم خواهد بود و شعر «داریم با حسین، حسین پیر می شویم، خوشحال از این جوانی از دست داده ایم» بر روی آن نگارش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار