مدیر مخابرات منطقه سمنان:

بازنشستگان سرمایه های بزرگ تجربه و دانش در سازمان ها هستند

سمنان (پانا) - مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اینکه بازنشستگان سرمایه های بزرگ تجربه و دانش هستند و در راستای پیشبرد اهداف سازمانی می توانند تجربیات خود را به نسل جوان آموزش دهند، بر ضرورت ارتقاء جایگاه این عزیزان در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۰۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگان سرمایه های بزرگ تجربه و دانش در سازمان ها هستند

مجید دارائی، در نشست صمیمی با کارکنان بازنشسته مخابرات استان سمنان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، با بیان اینکه نسل جدید باید پرچمدار دین باشند، گفت: تکریم بازنشستگان، بزرگان و پدران و مادران، امری شرعی و دستوری از سوی خدا و پیامبر است.

وی در این دیدار که با هدف ارج نهادن به خدمات چندین ساله کارکنان بازنشسته انجام شد، ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله این عزیزان، پرداختن به موضوع بازنشستگان و بررسی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان و تکریم این عزیزان را از دغدغه‌های مخابرات منطقه سمنان برشمرد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: اگر به درستی از تجربه حرفه ایی بازنشستگان بهره بگیریم و به عنوان یک الگوی کاری آنها را در سازمان ها و دستگاه ها پیاده سازی و اجرایی نماییم، بهترین استفاده را از زمان برای رسیدن به اهداف سازمان برده ایم.

دارائی یادآور شد: در تکریم بزرگان همین بس است که پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند «برکت به بزرگان شماست» و لذا برکت به ثروت و قدرت نیست و چه بسیار افرادی که همه عمر خود را به مال‌ اندوزی سپری کردند و بدون کوچکترین احساس شادی خیری از زندگی ندیدند، ولی انسانی با کمک کردن به بزرگان و دستگیری از آنها شادی و آرامشی مضاعف را برای خود رقم می‌زند.

در ادامه تعدادی از کارکنان بازنشسته مخابرات استان، ضمن ابراز مسرت از این دیدار، مسائل و مشکلات بازنشستگان مخابرات استان را مطرح کردند.

ایشان ضمن آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و عاقبت به خیری برای بازنشستگان مخابرات منطقه، عنوان کرد: مجموعه مخابرات در چارچوب ضوابط، حداکثر تلاش خود را در جهت حل مسائل عنوان شده به کار خواهد بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار