«ریاضی شاد 1 و 2» منتشر شد

تهران (پانا) - مجموعه دو جلدی ریاضی شاد با موضوع معماهای منطقی و سرگرمی و با هدف ایجاد علاقه و رغبت نسبت به علم ریاضیات در دو جلد از طرف انتشارات مدرسه روانه بازار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
«ریاضی شاد 1 و 2» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه، ریاضی شاد و ریاضی دلپذیر شیوه ای در نگرشب به ریاضیات است که به جذاب‌تر شدن آن کمک می‌کند. این جذابیت‌ها از طریق سرگرمی‌ها، بازی‌ها، پارادوکس‌ها، لطیفه‌ها، شعبده بازی و تردستی و کاریکاتورها ایجاد می شوند
برخی بر این باورند که. علم ریاضیات جنبه‌های متنوعی ندارد و فقط آن را مجموعه ای از فرمول‌های معادله‌ای و محاسبه‌ای می‌دانند. اما هوشنگ شرقی در دو جلد «ریاضی شاد» جنبه‌های متنوع ریاضیات را به نمایش در آورده است. نویسنده در این کتاب علاوه بر این که ریاضیات را به شکل جذابتری ارائه می‌دهد تا حدودی علم ریاضی را آموزش نیز می‌دهد. نه به آن معنی که مسائل مدرسه را باز آموزی کند بلکه به صورت غیر مستقیم و جذاب. در بخش‌هایی از کتاب ، حکایت‌های خواندنی، فکاهیات و لطیفه‌های زندگی ریاضی‌دان‌ها نگاشته شده است که کتاب را خواندنی‌تر می‌کند.
بنابراین گزارش؛ همه دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه می‌توانند بدون پیش نیاز از این کتاب استفاده کنند.
«ریاضی شاد 1 و2 » به ترتیب در 108 و 144 صفحه و با قیمت 19000 و 23000 تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار