معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت: با همدلی مردم و دولت مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت

تفت(پانا)-محمد جواد نعمتی در نمازجمعه شهر تفت گفت: کشور باتوجه به تحریم های ظالمانه استکبار در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد اما مطمئن هستیم مثل همیشه با همراهی مردم با دولت و خدمتگذاران خوددولت ،مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت و شکوه و بزرگی ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهیم داد.          

کد مطلب: ۹۵۰۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت: با همدلی مردم و دولت مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی فرمانداری در نمازجمعه شهر تفت با بزرگداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ایران اسلامی قربانی بزرگ تروریسم در دنیا است و از ابتدای انقلاب شاهد ترور شخصیت های بزرگ و تاثیر گذار بودیم و دشمنان این سرزمین با انفجار دفتر نخست وزیری کشور را از وجود و خدمات دو چهره مردمی شهیدان رجایی و باهنر محروم کردند.
نعمتی به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران اشاره و اظهار داشت: کشور باتوجه به تحریم های ظالمانه استکبار در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد اما مطمئن هستیم مثل همیشه با همراهی مردم با دولت و خدمتگذاران خوددولت ،مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت و شکوه و بزرگی ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهیم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به پروژه های افتتاح شده در هفته دولت شهرستان تفت پرداخت و خاطر نشان کرد:در این هفته شاهد افتتاح 94 طرح و پروژه عمرانی در حوزه های مختلف در نقاط مختلف شهرستان بودیم که با بهره برداری از این پروژه ها 78 اشتغال جدید در شهرستان به وجود آمد.
محمد جواد نعمتی به برنامه های هفته دولت در شهرستان تفت اشاره و اظهار داشت:در هفته دولت شاهد فعالیت مدیران شهرستان برای بیان دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف بودیم و با حضور مسئولین در نقاط مختلف روستایی بررسی مشکلات در دستور کار قرار گرفت و در دو روز گذشته نیز شاهد افتتاح و شروع عملیات اجرایی چند پروژه بزرگ در شهرستان تفت بودیم.
نعمتی به مشکل اشتغال جوانان در این شهرستان تفت پرداخت و تصریح نمود: با توجه به سند توسعه شهرستان که بر مقوله گردشگری است امکان ساخت و بهره برداری کارخانه بزرگ و آلاینده و پرآبخواه وجود ندارد و باید بر روی ایجاد اشتغال در حوزه ی گردشگری، صنایع دستی و کارگاه های کوچگ و مشاغل خانگی برنامه ریزی صورت گیرد و نیازمند مشارکت مردم و سرمایه گذاران در این راه هستیم.
وی در پایان خواستار مشارکت مردم شهرستان تفت در برنامه ریزی و مدیریت این شهرستان شد و اظهار داشت:برای اداره و برنامه ریزی لازم و مناسب برای شهرستان نیازمند همیاری و همفکری مردم هستیم و مدیران شهرستان آماده شنیدن نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مردم برای برنامه ریزی مناسبت برای توسعه متوازن شهرستان در حوزه های مختلف هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار