فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سید الشهدا(ع)اسلامشهر:هیئت های مذهبی امانتداران دین مبین اسلام بر اساس عزاداریهای محرم و صفر هستند

اسلامشهر(پانا)-گردهمایی بزرگ پیام آوران عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه وریاست سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگان هیئت های مذهبی در حسینیه دارالشفاءحضرت ابوالفضل(ع)اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سید الشهدا(ع)اسلامشهر:هیئت های مذهبی امانتداران دین مبین اسلام بر اساس عزاداریهای محرم و صفر هستند

در این برنامه پس از اجرای ذاکر اهل بیت (ع) در رثای ابا عبدالله حسین(ع)حجت الاسلام بلندنظر ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی با گرامیداشت محرم حسینی و اهمیت عزاداریهای محرم و صفردر رابطه با وظایف هیئت های مذهبی و نحوه تهیه اقلام فرهنگی که با تشکیل فروشگاهی همراه است، مطالبی را بیان نمود.

سپس سرهنگ مهدی کرمی، فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر توصیه‌های ایمنی و لازم را دررابطه با عزاداریهای دهه اول ماه محرم در شهرستان ارائه کردند.

در بخش دیگری از همایش، سرهنگ هادی ایلکا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع)اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت:هیئت های مذهبی وظیفه مراقبت از دین مبین اسلام را از قبل تاکنون بر اساس عزاداریهای محرم و صفر به عهده داشته و در عالم هستی گسترش و نفوذ میدهند و به آیندگان انتقال خواهند داد.

او در ادامه افزود: نقش هیئت های مذهبی را بعد از نقش آفرینی در جبهه های حق علیه باطل در صحنه های مختلف دیگر از جمله، مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان،حضور موکب داران درکرمانشاه و در سوانح سیل استان گلستان و زلزله میتوان مشاهده کرد و خاطر نشان کرد،هنوز هم در ادامه کار به همیاری اعضای هیئت های مذهبی در ساخت و بازسازی مناطق مذکور نیاز است .

ایلکا به نمایندگان هیئت‌های مذهبی توصیه نمود:در عزاداریهای ماههای محرم و صفر امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید وافزود، گاهی احساس میشود در کنار مشکلات اقتصادی،سیاسی و... فرهنگ به فراموشی سپرده شده وباید توجه داشت،اساس قیام حضرت امام حسین(ع)همین امر به معروف و نهی از منکر بود و رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر این موارد تاکید نمودند.

در این گردهمایی با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر برگزار شد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ومدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری نیزحضور داشتند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار