افتتاح زمین چمن مصنوعی منطقه ده بالا

یزد(پانا)-همزمان با هفته دولت زمین چمن مصنوعی منطقه ده بالا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و سیصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۵۰۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح زمین چمن مصنوعی منطقه ده بالا

"فخرالسادات خامسی هامانه"مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در آیین افتتاح این زمین چمن مصنوعی گفت: در سال گذشته با جذب اعتبار از دفتر اجتماعی وزرات کشور و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ایجاد یازده زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان را دستور کار قرار دادیم که یکی از آن مناطق، ده بالا شهرستان تفت بود که امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.
"علی احمدیان" بخشدار مرکزی شهرستان تفت در این مراسم با تقدیر از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اداره کل ورزش وجوانان شهرستان اظهار داشت: این آمادگی در دهیاری های روستاهای بخش مرکزی به ویژه در دو منطقه طزرجان و سانیج برای همیاری و مشارکت در ایجاد زمین های چمن مصنوعی وجود دارد و امیدواریم در سال جاری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ودفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری شاهد اجرای چند پروژه ایجاد زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف این بخش باشیم.
لازم به ذکر است، پروژه زمین چمن مصنوعی منطقه ده بالا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و سیصد میلیون ریال و با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و دهیاری قرق این منطقه به بهره برداری رسید.

گفتنی است در مراسم افتتاح این پروژه "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "فخرالسادات خامسی هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری،"علی محمد شیخی" معاون توسعه و پشتیبانی منابع اداره کل ورزش و جوانان استان، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین محلی شهرستان تفت و ده بالا حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار