دومین جشنواره گل لاله عباسی برگزار می‌شود

اصفهان (پانا) - موسسه رویش مهر با همکاری اداره مشارکتهای فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با توجه به دید محیط زیستی و همچنین از نظر همخوانی گل لاله عباسی با طبیعت اصفهان در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه ترویج بهره‌گیری از این گل، دومین جشنواره "گل لاله عباسی" را برگزار می کند.

کد مطلب: ۹۵۰۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره گل لاله عباسی برگزار می‌شود

فروغ صادقیان، رییس اداره مشارکتهای فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: دومین جشنواره گل لاله عباسی از 6 شهریور ماه تا 10 آبان ماه برنامه ریزی شده که صبح امروز 6 شهریورماه از 9 تا 11 صبح جنب باغ پرندگان با پاشیدن بذر گل لاله عباسی در زمینی به مساحت یک هزار متر آغاز می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری موسسه رویش مهر برگزار می‌شود، افزود: علاقه مندان می‌توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت lalehabbasi.rooyesh.com در بخش های عملی این جشنواره شامل داستان نویسی، شعر، جستار و نوشتار، خاطره نویسی، نقاشی، طراحی روی پارچه، عکاسی، گرافیک، موسیقی با رویکرد موزیسین ها و تئاتر خیابانی شرکت کنند.
وی با بیان اینکه گل لاله عباسی بهانه ای است که مردم در این جشنواره مشارکت کنند، ادامه داد: ایجاد نشاط و شور اجتماعی، گسترش فضای اجتماعی در تمامی طبقات و سنین جامعه، همزیستی و گفتمان فردی، گسترش کار گروهی و دعوت به صبر و حوصله از جمله اهداف این جشنواره است.
صادقیان با بیان دلیل انتخاب گل لاله عباسی برای این جشنواره خاطرنشان کرد: کشت آسان، مقرون به صرفه بودن، خودرو بودن و تطبیق آن با محیط از جمله دلایل انتخاب این گل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار