برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری ۹۸ دانش آموزان خواف

خواف (پانا) - مراسم تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری دانش آموزان شهرستان خواف با حضور فرماندارشهرستان و دانش آموزان و اولیای گرانقدرشان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان خواف برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری ۹۸ دانش آموزان  خواف

سنجرانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خواف در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک موفقیت دانش آموزان دیارمیراث های ماندگار و تشکر از اولیا و دبیران زحمت کش آن ها گفت: شما باید معنویت واخلاق را سرلوحه کار خودتان قرار داده و با تلاش خود موجب تعالی علمی کشورمان در عرصه های بین المللی شد.

سنجرانی افزود: شما ادامه دهندگان راه شهدا و همچنین راه دانشمندان کشورمان در عرصه های علمی کشور هستید و باید از هیچ تلاشی در اعتلای سطح علمی کشورعزیزمان دریغ نکنید چون شما آینده سازان اصلی این نظام و امید انقلاب هستید.

فرماندار شهرستان خواف درپایان سخنان خود خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: شما باید در کنار کسب این افتخار بزرگ، کارهایی همچون احترام به پدر و مادر،تکریم افراد جامعه را سرلوحه کارخود قرار داده و این توفیقات را همه مدیون الطاف الهی باشید.

مدیر آموزش و پرورش خواف در ادامه مراسم با تاکید بر تفکر اسلامی و اندیشه انقلابی گفت: شما جوانان به عنوان سرمایه های اصلی کشور باید با تفکر اسلامی واندیشه انقلابی پیش بروید.

قادری افزود: آینده کشور بدست شما است و گام دوم انقلاب را باید مدیریت نمایید.

احمد قادری گفت: در این مسیر پیچهای زیادی وجود دارد، مبادا با غرور کاذب خودتان را مشغول نمایید بلکه با توکل برخدا وسعی وکوشش فراوان به قله های رفیع علمی دست یابید.

مدیر آموزش و پرورش خواف بر انتخاب رشته بر اساس علاقه مندی تاکید کرد و گفت: علاقه موتور محرک هر کسی است و با استفاده از این ظرفیت می توان در انتخاب بهتر رشته مورد علاقه موفق بود.

در کنکور سراسری امسال ۴۲دختر و پسر دانش آموز خوافی موفق به کسب رتبه های زیر 1000 شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار