امام جمعه فیروزکوه:والدین فرزندان خود را به سمت مراکز دینی و قرآنی سوق دهند

فیروزکوه(پانا)- مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت موسسه قرآن و عترت نورالهدی با حضور امام جمعه، رئیس وکارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان درمحل کانون پرورش فکری نوجوانان فیروزکوه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۰۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه:والدین فرزندان خود را به سمت مراکز دینی و قرآنی سوق دهند

در این مراسم حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه در سخنانی اظهار داشت: از مادران عزیز تشکر می کنیم که این معرفت را دارند که اگر بخواهند فرزندانشان سعادتمند شوند باید از مسیر قرآن و اهل بیت(ع) زندگی آنهارا ادامه دهند.

او در ادامه افزود: امروزه متاسفانه دشمنان ما نونهالان ما را به مسیر دیگری سوق می دهند، شاید در استان تهران در بیشترین مهدکودکها به نونهالان آموزشهایی داده شود که اصلاً خواسته اسلام و قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیست، اما به دلیل اینکه شما خانواده‌های معتقد هستید و باور به پروردگار دارید تلاش می کنید که فرزندانتان را در مراکز اسلامی تعلیم دهید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وظیفه پدر و مادر همین است که والدین باید فرزندان خود را به مراکز دینی، تعلیماتی، اسلامی و قرآنی سوق دهند و بچه‌های عزیز را در این فضاها راهنمایی کنند.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: شکر خدا به برکت وجود امام راحل و خون شهدا که نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد این فضاهای آموزشی تعلیمی و قرآنی فراوان شدند و نگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در باب قرآن این است که ما در آینده ای نزدیک باید ده میلیون حافظ قرآن داشته باشیم.

حجت الاسلام امیری ارجمند تصریح کرد:اینها حاصل نمی شوند مگر از این مسیری برویم که موسسات قرآنی دارند و اگر این موسسات قرآنی در شهرستان نباشند شهرستان ما دچار رکود اخلاقی و معنوی می شود.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار