اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دکتری 98

تهران (پانا) - اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وهمچنین دانشگاه آزاد اعلام شد.

کد مطلب: ۹۵۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دکتری 98

به گزارش صداوسیما، سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: اسامی ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری از طریق تارنمای اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.

حسین توکلی افزود: از این تعداد پذیرفته شده نهایی ۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۱۳ هزار و ۴۰ نفر مرد هستند.

او گفت: پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی باید براساس اطلاعی‌های که همزمان با انتشار اسامی در این سایت اینترنتی منتشر میشود برای نام نویسی در دانشگاه و یا مؤسسه محل قبولی اقدام کنند.

توکلی افزود: پذیرفته شدگان برای اطلاع از تاریخ، زمان و محل نام نویسی ابتدا به تارنمای اینترنتی دانشگاه و یا مؤسسه محل قبولی مراجعه کنند و در صورتی که تاریخ و زمانی برای نام نویسی در تارنمای اینترنتی دانشگاه اعلام نشده باشد پذیرفته شدگان باید در یکی از روز‌های دوشنبه و یا سه شنبه ۱۱ و ۱۲ شهریور با همراه داشتن مدارک به دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

او گفت: پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای اطلاع از تاریخ، زمان و مکان نام نویسی باید به درگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

توکلی افزود: داوطلبانی که اسامی آن‌ها با عنوان پذیرفته شده نهایی در یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام میشود فقط میتوانند در یکی از رشته محل‌های قبولی ثبت نام کنند و مجاز به نام نویسی در هر دو دانشگاه نیستند.

او گفت: کارنامه داوطلبانی که انتخاب رشته کرده اند نیز تا روز دوشنبه ۱۱ شهریور از طریق درگاه اینترنتی سنجش منتشر می‌شود و همچنین کارنامه داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی نیز از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار