شهردار فیروزکوه:خدماتی که شهرداری منطقه به پروژه‌های مسکن مهر فیروزکوه ارائه کرد، یک دهم این هزینه ها را نتوانست در قالب مجوزات ساختمانی وصول کند

فیروزکوه(پانا)-شهردار فیروزکوه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران شهرستان گفت: در هفته دولت ده پروژه شهری با اعتبار۵۷ میلیارد ریال افتتاح می شود.

کد مطلب: ۹۵۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شهردار فیروزکوه:خدماتی که شهرداری منطقه به پروژه‌های مسکن مهر فیروزکوه ارائه کرد، یک دهم این هزینه ها را نتوانست در قالب مجوزات ساختمانی وصول کند

جعفر پرچ ،شهردار فیروزکوه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: در هفته دولت ده پروژه شهری با اعتبار۵۷ میلیارد ریال افتتاح می شود، برنامه ها در سه محور و سه برنامه الگوی کامل بهبود عبور و مرور شهری و بهبود محیط شهری و همچنین ایجاد زیر ساخت های حفاظتی را داریم که عمده این موارد به زیرسازی و آسفالت معابر شهری بر می گردد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهرداری در صدد آن است که پروژه مجتمع تجاری،اداری تا قبل از فصل سرما به اتمام و فاز اول آن به مرحله افتتاح برسدو یک پروژه شاخص دیگر هم هم مرمت پل جنب درمانگاه قدیمی شهر است .

شهردار فیروزکوه درباره مسکن مهر شهرستان بیان داشت: مسکن مهر قانون و قاعده اش مشخص است و شهرستان فیروزکوه هم نمی تواند جدایی از مناطق دیگر باشد، اما خدماتی که شهرداری به پروژه‌های مسکن مهر فیروزکوه داشت یک دهم این هزینه ها را نتوانست در قالب مجوزات ساختمانی وصول کند.

جعفر پرچ درخصوص معضل سگهای ولگرد در شهرستان فیروزکوه گفت: ما طرح جمع آوری سگهای ولگرد را صد در صد و همچنین جزءاولین شهرداری های کشور بودیم که مجموعه ای را تحت عنوان کمپ نگهداری سگها ایجاد کرد و به درستی هم این طرح را اجرا می کردیم اما متاسفانه این طرح ناقص اجرا می شد وما پیشنهاد دادیم که این طرح را یکپارچه در شهرستان اجرا کنیم.

اواذعان داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرستان تشکیل شد و عمده سهام آن مربوط به شهرداری فیروزکوه، شهرداری ارجمند و دو تعاونی بخش ارجمند و بخش مرکزی فیروزکوه است که این طرح یکی از دغدغه های دوستان محیط زیست ما بود که دیگر زباله‌ها را به صورت پراکنده در سطح روستا و مشکلاتی به همراه داشت جمع شود.

زمان ایلکا رئیس شورای شهر فیروزکوه نیزدر نشست مطبوعاتی با خبرنگاران شهرستان فیروزکوه گفت: درخصوص برپایی جمعه بازار، با امام جمعه گفتگو شد و تصمیم بر این شد که جمعه بازار برقرار باشد اما هنگام نماز بازار تعطیل می شود.

او خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خیلی از شهرداریها این شرایط دارند و شما در نشریات و روزنامه ها مشاهده می کنید که در بعضی مواقع کارمندان شهرداری ها و حتی رفتگر ها حقوق نگرفتند، خوشبختانه با درایت عزیزان مااین شرایط را در شهرستان فیروزکوه نداریم، اما درباره درآمد پایدارما واحدهای تجاری را نمی فروشیم و درحال تبدیل شدن به درآمد پایدار برای سالهای متمادی هستند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار