نشست کارگروه ساماندهی خبرگزاری پانا در ناحیه یک یزد

یزد(پانا)- درآستانه سال تحصیلی جدید کارگروه ساماندهی خبرگزاری پانا با هدف جذب ، آموزش و فعالیت دانش آموزان ناحیه یک یزد برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۰۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارگروه ساماندهی خبرگزاری پانا در ناحیه یک یزد

دراین نشست مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک یزد با تاکید بر ضرورت معرفی خبرگزاری پانا به مسئولان مدرسه ودانش آموزان گفت : شناخت و آشنائی کامل مدیران ، معاونان ، دبیران و سایر عوامل مدرسه با نحوه اطلاع رسانی خبرگزاری پانا یک ضرورت است .

"زهره امیرچقماقی" فعالیت دانش آموزان و دست اندرکاران پانای ناحیه یک درسنوات گذشته را ستود و از همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی خواست برای فعالتر شدن خبرگزاری پانا در مدارس برنامه ریزی کنند .

"امیرچقماقی "نقش خبرگزاری پانا در اجتماعی کردن دانش آموزان را یادآورشد و افزود :از تمامی فرصت های ممکن برای فعال کردن پانا در سال تحصیلی پیش رو استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد نیز دراین نشست با اشاره به تاکید سند تحول بنیادینآموزش و پرورش بر تربیت دانش آموزان در طراز جمهوری اسلامی به تشریح نقش تشکل های دانش آموزی به ویژه خبرگزاری پانا در تربیت اجتماعی دانش آموزان پرداخت و گفت :خبرگزاری پانا یکی از ظرفیت های موثر در رشد شخصیت و هویت بخشی اجتماعی دانش آموزان است .

درادامه این نشست سرپرست خبرگزاری پانا برنامه های این خبرگزاری برای سال تحصیلی جدید در مدارس را تشریح کرد .

گزارشی از وضعیت فعلی پانا در ناحیه یک یزد ، طرح مسائل ، مشکلات ، چالش های موجود ، بهره مندی از نقطه نظرات تنی چند از همکاران فرهنگی و دانش آموزان خبرنگار از دیگر مباحث این نشست بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار