بهره‌برداری از نخستین زمین چمن مصنوعی فوتسال شهرستان اقلید

شیراز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس از سیاست جدید وزارت آموزش و پرورش در زمینه احداث فضاهای ورزشی در مدارس با هدف جذب بیشتر دانش‌آموزان به سمت ورزش و تحرک خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۰۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از نخستین زمین چمن مصنوعی فوتسال شهرستان اقلید

احمدعلی قهرمانی در آیین افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی فوتسال شهرستان اقلید، با اشاره به ساحت زیستی و بدنی در سند تحول بنیادین، گفت: لازم است به ورزش دانش‌آموزی توجه ویژه شود و امیدواریم با پرورش استعدادهای برتر ورزشی به گسترش ورزش در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان کمک شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اقلید نیز ، ورزش را موقعیت مناسبی برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان برشمرد و گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرستان اقلید می‌توان برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها اقدام کرد.

محمود میرسلیمانی گفت: این زمین چمن مصنوعی با مساحت 800 مترمربع در مجتمع ورزشی شادروان مختاری اقلید ، با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش فارس و درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش این شهرستان ساخته و به بهره برداری رسید.

سید حسین افضلی، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام آمادگی مجلس برای کمک به آموزش و پرورش گفت : توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی به عنوان یکی از اولویت‌های نظام مقدس اسلامی است .

در حاشیه این سفر از فضاهای آماده در دبستان های دخترانه غدیر، پسرانه شاهد شهید شریفی ، دخترانه شاهد شهید محسنی ، هنرستان تربیت بدنی آیت اله طالقانی و اردوگاه فرهنگی تربیتی سبحان بازدید شد و قرار است تا با توجه به محرومیت منطقه و وجود استعدادهای ورزشی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نسبت به تجهیز فضاهای مناسب برای کلاس درس تربیت بدنی اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار