با حضور استاندار؛

6 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی به مناسبت هفته دولت در شهرستان آذرشهر افتتاح شد

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان آذرشهر، 6 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی را به مناسبت هفته دولت افتتاح کرد.

کد مطلب: ۹۵۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
6 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی به مناسبت هفته دولت در شهرستان آذرشهر افتتاح شد

ساختمان اداره امور مالیاتی شهر ممقان یکی از این پروژه‌ها بود که در زمینی به مساحت 1500 مترمربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

پورمحمدی همچنین مرکز بهداشتی و درمانی شهر ممقان را که با بیش از 35 میلیارد ریال با مشارکت خیران احداث شده است، افتتاح کرد.

همزمان با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهر ممقان، عملیات ساخت واحد فرآوری مواد غذایی، نخود و خشکبار این شهر در پنج هکتار زمین و سرمایه‌گذاری اولیه 10 میلیارد ریال آغاز شد.

به گفته مدیر این طرح، اشتغال‌زایی برای بیش از یک هزار نفر از جوانان منطقه و افزایش صادرات مواد غذایی، از مزایای این طرح به شمار می‌رود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه یک واحد تولید تجهیزات استیل چهارگانه بیمارستانی با بیش از ۱۸۰ نوع محصول متفاوت و تخت الکترومکانیکی اتاق عمل را افتتاح کرد.

برای راه‌اندازی این واحد صنعتی، بالغ بر 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و با افتتاح آن برای بیش از ٣٠ نفر به صورت مستقیم و ٣٠ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

یک واحد تولید تجهیزات یک‌بارمصرف آزمایشگاهی و بیمارستانی با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 20 نفر نیز با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین بهره‌برداری از فاز چهارم و طرح توسعه خط تولید کیک نظری با حضور استاندار آذربایجان شرقی آغاز شد.

افتتاح ساختمان جدید مرکز علمی کاربردی گروه صنایع غذایی شیرین عسل از دیگر برنامه‌های استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان آذرشهر بود.

پورمحمدی در مراسم افتتاح این طرح، با قدردانی از عملکرد مدیریت این مجموعه در راستای اشتغال جوانان، گفت: توجه به ایجاد اشتغال برای جوانان، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

وی اظهار داشت: حجم بالای پروژه‌هایی که در استان افتتاح می‌شود، حاکی از چرخش چرخ بزرگ انقلاب است و این روند، ادامه خواهد یافت.

پورمحمدی افزود: مردم ما، مردان روزهای سخت هستند و در گذر از وضعیت فعلی و حرکت به سمت توسعه، پیشرفت و اقتدار روزافزون نیز موفق خواهند بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر ضرورت هدف‌محوری دانشگاه‌ها و حرکت آنها به سمت کارآفرینی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار