مهرزاد حمیدی :آینده مربوط به سلامت و تربیت بدنی است

تهران(پانا)-آئین تجلیل معلمان و دانش آموزان نام آور مسابقات کشوری در رشته های ورزشی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش،مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و معاونین سلامت وتربیت بدنی وپژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مهرزاد حمیدی :آینده مربوط به سلامت و تربیت بدنی است

در این برنامه مهرزادحمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره دو معلم ارزشمند شهید رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: ارائه گزارش از برنامه‌های حوزه وزارتی به شما همکاران وظیفه ما مسئولین میباشد.

او در ادامه با بیان تاریخچه فعالیت خود در وزارت آموزش و پرورش وکسب منابع مالی و اختصاص ردیف مستقل برای معاونت پرورشی در سال 95 افزود: در سال نود وهشت از 780 طرح نیمه تمام پنجاه درصد تکمیل شده و 142 سالن ورزشی نیز از هفته دولت تا بازگشایی مدارس افتتاح خواهد شد.

او اذعان داشت:شانزده استخر نیز با همکاری سازمان نوسازی افتتاح شد و یکهزار زمین چمن هم با بودجه 100میلیارد تومان سازمان مدیریت مدارس برای مدارس جدید الاحداث در نظر گرفته شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت:ما در کلیه زمینه‌ها از جمله ،بهداشت سیاستهای ابلاغی از سوی رهبری داریم و ضرورت ایجاب میکند،در حوزه ورزش با منویات سنجیده و هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)سیاستهای کلی داشته باشیم.

او خاطر نشان کرد: آینده مربوط به سلامت و تربیت بدنی است ودر جهت توجه به امر تربیت بدنی جهت یکصد هزار معلم پایه آموزش 40ساعته تربیت بدنی اجرا کردیم و شش ساعت هم در دروس دانشگاه فرهنگیان درس تربیت بدنی قرار دادیم.

او در بخشی دیگر از سخنان خود افزود:ما اکنون با نسلی نشسته، غیر فعال و مبتلا به سونامی بیماریهای غیر واگیردار روبه رو هستیم و ارتباط انسان با انسان فراموش شده و ارتباط انسان ،موبایل ،اینترنت و انسان برقرار است و باید با ورزش و نشاط تحرک را افزایش دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به برنامه‌های آینده حوزه کاری خود نیز اشاره کرد و مهمترین موارد آن را شامل ،استفاده از قهرمانان ورزشی تحصیلکرده رشته تربیت بدنی بعنوان دبیر تربیت بدنی،برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای،حیاط پویا،کانون ورزشی درون مدرسه ای ،مدرسه قهرمان و مدرسه میزبان از ابتدای سال تحصیلی جدیددانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار