توان اجرایی آموزش و پرورش اردبیل در برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور به نمایش گذاشته شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان با برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور توان اجرایی خود را به نمایش گذاشت.

کد مطلب: ۹۵۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
توان اجرایی آموزش و پرورش اردبیل در برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور به نمایش گذاشته شد

احمد ناصری در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری سی و ششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردبیل با بیان اینکه تعداد زیادی از استان ها برای میزبانی این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند، اظهار داشت: زیرساخت ها و ظرفیت های فنی و اجرایی استان باعث شد تا میزبانی سی و ششمین دوره از مسابقات ورزشی سراسر کشور به استان اردبیل واگذار شود.

او با بیان اینکه میزبانی این دوره از مسابقات تجربه مدیریتی خوبی برای استان بود، خاطر نشان ساخت: با میزبانی این دوره از مسابقات در واقع توان اجرایی خود برای برگزاری مسابقاتی در این حجم را محک زدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به همدلی و همراهی تمامی عوامل اجرایی، تصریح کرد: در نظر سنجی های بعمل آمده از شرکت کنندگان، رضایتمندی از اجرای مسابقات مشهود می باشد.

ناصری با اشاره به سیاست توسعه استان در بخش گردشگری، گفت: برگزاری هر چه بهتر مسابقات خاطرات خوب و خوشی را در اذهان شرکت کنندگان به جا گذاشت که می تواند عاملی برای توسعه گردشگری استان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار