ارودی جهادی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد

اصفهان(پانا)-دانشجو معلمان گروه جهادی شهید محسن حججی و پردیس شهید باهنر اصفهان؛ جهت برپایی اردوی جهادی و اقدامات عام المنفعه به روستاهای محروم شهرستان خوانسار عزیمت کردند که مسئولین دانشگاه و شهرستان با حضور در میان دانشجویان از این اردوهای جهادی بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۹۵۰۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ارودی جهادی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد

دانشجو معلمان گروه جهادی پردیس شهید باهنر اصفهان به مدت 9 روز در روستاهای محروم شهرستان خوانسار مشغول فعالیت جهادی هستند.این گروه جهادی در حال انجام فعالیت در بخش های آموزشی، عمرانی، فرهنگی، دیوار نویسی و زیبا سازی مدارس در سه روستای خشکرود، ویست و ارجنک می باشند.

یوسف کریمی؛ معاونت توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در معیت حجت الاسلام غلامی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مسئولین اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار از اردوی جهادی دانشجو معلمان پردیس شهید باهنر اصفهان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید ضمن عرض خداقوت با برشمردن برکات پربار فعالیت جهادی و همچنین موثر بودن این گونه اردوهای جهادی در عملکرد و روحیه افراد به ویژه دانشجو معلمان در جهت خودسازی و همراهی با مردم محروم، با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اردو های جهادی و اهمیت فعالیت جهادی از دانشجو معلمان به جهت این همت و تلاش تقدیر و تشکر کردند و بیان داشتند این اقدامات جهادی قطعا در تعالی و کسب تجربه دانشجو معلمان جایگاه خاصی دارد.

در این بازدید معاون دانشگاه، مسئولین همراه و دانشجو معلمان ضمن دیدار با خانواده شهدای معظم هشت سال دفاع مقدس در عرصه های جهادی با اهدای لوح تقدیر از ایشان قدردانی کردند.شایان ذکر است در این اردوی جهای کارشناس مسئول فرهنگی و اجتماعی مدیریت استانی دانشگاه در کنار دانشجو معلمان به فعالیت جهادی مشغول بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار