فرماندارابرکوه : پیگیر تخصیص اعتبار و خدمات به آموزش و پرورش خواهیم بود

پانا(ابرکوه) - شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه در دویست و بیست و پنجمین نشست خود به بررسی مشکلات سواد آموزی شهرستان، راه اندازی درمانگاه و باشگاه فرهنگیان و پیگیری زمین صدرا پرداخت.

کد مطلب: ۹۵۰۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارابرکوه : پیگیر تخصیص اعتبار و خدمات به آموزش و پرورش خواهیم بود

فرماندار شهرستان محمد کاظمی نسب ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان برای کسب رتبه 10 کشوری کنکور سراسری توسط دانش آموز سید مهدی زارع زاده ابرقویی افزود: کسب این رتبه در شهرستان نشان از این دارد که می توان در محدودیت ها نیز ستاره شد و درخشید و ما باید با برنامه ریزی و هدف گذاری در این زمینه این رتبه ها را در شهرستان افزایش دهیم.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: در سال تحصیلی آینده اعتبارات خوبی از طریق اداره کل نوسازی استان یزد به آموزش و پرورش شهرستان جذب شده است و ما همچنان پیگیر تخصیص اعتبار و خدمات به آموزش و پرورش خواهیم بود

کارشناس مسئول سوادآموزی شهرستان محمد حسین فتاحی گفت: طبق آمار 769 بی سواد در شهرستان وجود دارد که تعدادی از آن ها اتباع، معلول ذهنی و جسمی و ... می باشند. حجم شهرستان نیز برای سال جدید 120 نفر می باشد که باید شناسایی شوند.

وی با اشاره به برنامه ها و طرح های مختلف برای سوادآموزان در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته طرح هایی از قبیل آموزش ICDL ، کتابخانه سیار به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، آموزش عملی نمازبرای سوادآموزان اجرا گردید که بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان کریمی تصریح کرد: شناسایی بی سوادان شهرستان امر بسیار مهمی می باشد و باید با همکاری دیگر ارگان های شهرستان انجام پذیرد.

گفتنی است در خصوص دستورکارهای دیگر جلسه نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت و اعضا پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار