اطلاعیه مهم

زمان و مکان مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 سهمیه آذربایجان شرقی اعلام شد

ارزیابی مدارک از ۷ شهریور آغاز می شود

تبریز ( پانا ) - جدول زمان بندی بررسی مدارک، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه عمومی گزینش و مصاحبه اختصاصی از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته های تحصیلی متمرکز دانشگاه فرهنگیان آزمون سراسری سال 1398 سهمیه استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
زمان و مکان مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98  سهمیه آذربایجان شرقی اعلام شد

مراحل ارزیابی مدارک، معاینه پزشکی و انجام مصاحبه عمومی گزینش و مصاحبه اختصاصی از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته های تحصیلی متمرکز دانشگاه فرهنگیان آزمون سراسری سال 1398 سهمیه استان آذربایجان شرقی از روز پنجشنبه مورخ 98/06/07 آغاز می گردد.

پیرو اطلاعیه مورخ 98/06/04 ‌سازمان ‌سنجش ‌آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان،ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول، بدین وسیله برنامه زمان بندی مراجعه داوطلبان برای ارائه مدارک ، انجام معاینه پزشکی و مصاحبه، به شرح ذیل اعلام می گردد:

برنامه زمان بندی مراجعه داوطلبان برای ارائه مدارک و انجام فرآیند مصاحبه عمومی گزینش و مصاحبه اختصاصی - ویژه خانم ها

حرف اول نام خانوادگی

زمان مراجعه

ساعت مراجعه

روز

تاریخ

الف

پنجشنبه

98/06/7

8 صبح تا 18 عصر

ب، پ، ت، ث

جمعه

98/06/8

ج،چ،ح، خ، د،ذ

شنبه

98/06/9

ر، ز، ژ، س، ش

یکشنبه

98/06/10

ص،ض،ط، ظ،ع، غ، ف

دوشنبه

98/06/11

ق،ک، گ،م،ل

سه شنبه

98/06/12

ن، هـ، و، ی

چهارشنبه

98/06/13

محل ارائه مدارک ، معاینه پزشکی و مصاحبه خانم ها :

دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهراء (س) تبریز به نشانی تبریز- خیابان قطران جنوبی- جنب سالن ورزشی امام خمینی (ره) - وب سایت: http://tfu.cfu.ac.ir - شماره تلفن : 04134438116

برنامه زمان بندی مراجعه داوطلبان جهت ارائه مدارک و مستندات و انجام فرآیند مصاحبه عمومی گزینش و مصاحبه اختصاصی - ویژه آقایان

حرف اول نام خانوادگی

زمان مراجعه

ساعت مراجعه

روز

تاریخ

الف

پنجشنبه

98/06/7

8 صبح تا 18 عصر

ب، پ، ت، ث

جمعه

98/06/8

ج، چ، ح، خ، د

شنبه

98/06/9

ر، ز، س، ش، ض

یکشنبه

98/06/10

ص، ط، ع، غ، ف

دوشنبه

98/06/11

م، ک

سه شنبه

98/06/12

ق، گ، ل، ن، هـ، و ، ی

چهارشنبه

98/06/13

محل ارائه مدارک ، معاینه پزشکی و مصاحبه آقایان:

دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی به نشانی تبریز - انتهای خیابان طالقانی - بلوار معراج-بلوار توحید - نرسیده به کنارگذر شهید کسائی وب سایت http ://taap.cfu.ac.ir - شماره تلفن :04135415228 - 04135415219

توجه : مدارک لازم در دو مرحله از داوطلبان به صورت جداگانه دریافت می گردد. مرحله اول همکاران ارزیابی کننده مدارک و مستندات و مرحله دوم همکاران هسته گزینش. لذا داوطلب بایستی مدارک هر دو مرحله را از قبل به طور جداگانه تهیه نموده تا فرآیند بررسی مدارک و مستندات با خلل مواجه نگردد.

الف) مدارک مرحله اولبه شرح ذیل می باشند که باید به ترتیب ذکرشده از ردیف اول تا ردیف هشتم در یک پوشه روغنی به رنگ زرد قرار گیرد:

1- کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش.

2- 2 قطعه عکس رنگی تمام رخ 3*4 پشت نویسی شده و جدید .

3- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.

4- اصل و کپی گواهی دیپلم که معدل سه سال آخر متوسطه در آن قید شده باشد.

5- معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه. (موضوع بخشنامه شماره 710/34 مورخ 1392/07/29 وزارت آموزش و پرورش)

6- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه ) صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

7- مدارک مربوط به آشنایی با مهارت های پایه، علوم و فناوری اطلاعات در صورت موجود. (این مدارک به هنگام مصاحبه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. )

8- اصل فیش واریزی به مبلغ سیصد و چهل هزار ریال (340000 ریال ) به شماره حساب مندرج در بند 5 تذکرات مهم.

9- دفترچه درمانی در صورت وجود

ب) مدارک مرحله دوم(مدارک مربوط به گزینش ) مدارک ذیل باید هنگام مراجعه به مرکز باید در یک پوشه آماده باشد و پس از اتمام فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات، به شرح ذیل به نماینده هسته گزینش مستقر در اتاق بررسی مدارک واقع در همان محل تحویل گردد:

تکمیل فرم اطلاعات فردی گزینش به صورت دقیق و خوانا دو برگ با الصاق عکس (فرم شماره 1 پیوست اطلاعیه)

اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

اصل و تصویر مدارک تحصیلی دیپلم

اصل و تصویر پایان خدمت یا معافیت دایم (در صورت وجود)

اصل و تصویر تصویر گواهی ایثارگری (خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران) (در صورت داشتن)

چهار قطعه عکس پشت نویسی شده جدید در داخل پاکت

اصل و تصویر کلیه ی مدارک مثبته ( گواهی هر گونه کسب رتبه در زمینه های مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی ،قرآنی و ... در سطح شهرستان، استان ، کشور و بین المللی). تصاویر تقدیرنامه های دریافتی از نهادها، گواهی فعالیت در نهادهای انقلابی و بسیج و مدارک مربوط به سایر فعالیتهای اجتماعی .

تذکرات مهم :

1- پس از اتمام بررسی مدارک و مستندات، چنانچه داوطلب به تشخیص کارگروه بررسی مدارک و مستندات، واجد کلیه شرایط وضوابط پذیرش وتربیت دانشجومعلم متعهدخدمت در رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان منتشر شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه های سازمان سنجش قرار بگیرد، به مرحله معاینه پزشکی معرفی می گردد و در صورت تایید سلامت جسمی و روحی از سوی پزشک معتمد آموزش و پرورش، به مرحله مصاحبه عمومی گزینش و مصاحبه اختصاصی معرفی میگردد.

2- براساس دستورالعمل مصاحبه برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، با تایید پزشک معتمد آموزش و پرورش با ملاک ها و معیارهای زیر مورد سنجش قرار می گیرد:

1-2 توانایی گفتاری: توانایی در رعایت مخارج تمام حروف و ادای کلمات و عبارات به طور کامل و نداشتن لکنت زبان به هر میزان.

2-2 قدرت بینایی: بدون عینک و لنز، قدرت دید هر چشم می بایست حداقل پنج دهم باشد و یا هر دو چشم حداقل ده بیستم (به شرط دارا بودن قدرت دید حداقل پنج دهم در هر چشم)

موراد منع استخدامی:

هر نوع نقص میدان بینایی در یک یا هر دو چشم

دو بینی غیر قابل درمان و نیستاگموس شدید هر دو چشم

ضایعات وسیع، شدید و غیردرمان در هر دو قرنیه

کور رنگی

نابینایی در یک چشم

3-2 قدرت شنوایی: کمی شنوائی داوطلب نباید بیش از 40 دسی بل باشد و داوطلب باید صدای نجوا را از فاصله 6 متری به خوبی بشنود.

4-2 قد و وزن: اندازه حداقل قد داوطلبان خانم 145 و داوطلبان آقا 150 سانتی متر مدنظر می باشد. همچنین وزن داوطلبان براساس BMI(نسبت وزن به مربع قد برمبنای متر) به تشخیص پزشک و کمیسیون مصاحبه .

5-2 علاوه بر موارد بالا، به تشخیص پزشک معتمدآموزش و پرورش، داوطلب باید فاقد هرنوع بیماری شناخته شده مؤثردرانجام وظایف معلمی یا وضعیت ناسالم جسمی دیگرباشد.

3- داوطلبان توجه داشته باشند که موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی به منزله قبولی نهایی فرد در دانشگاه فرهنگیان /دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی نمی گردد. بلکه کلیه داوطلبان باید واجد شرایط مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی بوده و در گزینش نهایی که بر اساس ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گردد، دارای نمره علمی نهایی در مقایسه با سایر داوطلبان در کد رشته محل مربوط نیز باشند.

4- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به منزله انصراف از انجام مصاحبه شناخته خواهند شد و هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.

5- با عنایت به اطلاعیه فوق الذکر سازمان سنجش و تصریح شیوه نامه مصاحبه ، هر یک از داوطلبان معرفی شده بایستی مبلغ سیصد و چهل هزار ریال (340000 ریال) با یکی از روش های ذیل به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان واریز نموده و اصل فیش واریزی را به همراه سایر مدارک به قسمت بررسی مدارک مرکز مجری مصاحبه ارائه نماید:

الف - پرداخت با سیستم ساتنا با مراجعه به بانک و واریز وجه به شناسه واریزی شماره 353031254127554001400180004110 و شبا شماره IR100100004054031203565066 به نام درآمد متفرقه اختصاصی اداره کل با این توضیح که مراجعه کننده به بانک بایستی دارای شماره حساب بانکی در همان بانک باشد.

ب - واریز با استفاده از ملی کارت از طریق خودپرداز بانک ملی از گزینه پرداخت قبوض و با انتخاب گزینه پرداخت وجوه دولتی به شناسه واریزی شماره 353031254127554001400180004110 و شماره کارت مجازی شماره 6367957055201524 به نام اداره کل آموزش و پرورش استان

6- کلیه معرفی شدگان فرم اعلام آمادگی برای پذیرش و انجام مصاحبه اختصاصی مندرج در ذیل این اطلاعیهرا تکمیل و در زمان مراجعه برای انجام مصاحبه اختصاصی به مرکز مجری مصاحبه تحویل نمایند.

7- از داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته نموده اند مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی به عمل نخواهد آمد، بنابراین این گونه داوطلبان از واریز مبلغ مزبور خودداری نمایند. بدیهی است مبلغ واریزی به حساب ،‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هیچ عنوان عودت داده نمی‌شود.

لازم به ذکر است داوطلبان بایستی تا آخر وقت اداری امروز چهارشنبه مورخ 98/6/6 فرم گزینش و مدارک مربوط را به نشانی هسته گزینش استان ارسال نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:

http://ea.medu.ir/fa/news/item/910353/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار