مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان: رشد 100 درصدی صادرات از بندر چابهار

زهدان (پانا) - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اعلام کرد میانگین افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی در 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه آن درسال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۹۵۰۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان: رشد 100 درصدی صادرات از بندر چابهار

بهروز آقایی اظهار کرد: افزایش کیفیت و کاهش زمان فرآیند تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار از موضوعات مهمی است که برای صاحبان بار و کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

او با بیان اینکه بندر چابهار در سال جاری در این خصوص عملکرد مثبت و رو به رشدی را تجربه می کند، گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به افزایش صادرات از بندر چابهار بیان کرد: صادرات کالاهای غیرنفتی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل، 100 درصد افزایش داشته که این مهم نشان از بازاریابی مستمر و جذب تجار و صاحبان کالا در داخل و خارج از کشور است.

او ادامه داد: رشد صادرات از جمله مقوله هایی است که نشانگر تولید ثروت در کشور است و افزایش دو برابری آن در بندر چابهار بسیار امیدوار کننده است.

آقایی درخصوص تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی گفت: خوشبختانه در این زمینه نیز رشد 106 درصدی را شاهد هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در پایان ابراز داشت: تردد شناورهای با ظرفیت بیشتر از یک هزار تن نیز تا پایان مردادماه سال جاری بیش از 25 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار