با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت:

آغاز برنامه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان پیش دبستانی

زنجان (پانا) - مراسم آغاز برنامه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان پیش دبستانی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس ستاد سنجش نوآموزان استان در محل پایگاه 583 مستقر در آموزشگاه شهید محمدی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۰۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برنامه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان پیش دبستانی

مراسم آغاز برنامه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان پیش دبستانی با حضور ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس ستاد سنجش نوآموزان استان ، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از روسای ادارات داخلی اداره کل در محل پایگاه 583 مستقر در آموزشگاه شهید محمدی برگزار گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای ستاد و اعضای پایگاههای سنجش از نزدیک از نحوه کار آزمایده های بینایی، مراقب سلامت، شنوایی و ... بازدید نمود و در جریان امور قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گزارشی از سنجش نوآموزان بدو وورد به دبستان ارائه نمود و گفت: تا آخرین روز فعالیت سنجش بدو ورود به دبستان 18434 نفر در سطح استان در 14منطقه مورد ارزیابی قرار گرفته اند و برنامه ریزی های لازم جهت انجام سنجش پیش دبستانی در 5 منطقه برای ارزیابی حدود 5000 نوآموز انجام یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار