رنجبرزاده: حاجی‌میرزایی گزینه خوبی برای آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - دبیر هیات رئیسه مجلس و نماینده همدان گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را گزینه‌ای مناسب دانست و اظهار امیدواری کرد او رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کسب کند.

کد مطلب: ۹۵۰۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رنجبرزاده: حاجی‌میرزایی گزینه خوبی برای آموزش و پرورش است

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با پانا به سوابق محسن حاجی‌میرزایی اشاره کرد و گفت: «انتخاب وزیری که برای آموزش و پرورش معرفی شده با توجه به اینکهارتباط بیست ساله‌ای تحت عنوان قائم‌مقام نهضت سوادآموزی با آموزش و پرورش داشته‌ و سال‌ها‌ست در برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی و طراحی برنامه‌های دولت تحت عنوان دبیر هیات دولت فعالیت کرده است، انتخاب مناسبی است. همچنین ایشان به عنوان فردی وزین و موثر شناخته می‌شود.»

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «حاجی میرزایی با کم‌وکیف برنامه‌های دولت آشناست و برنامه‌های دولت را برای طرح در هیات دولت چینش کرده است. از آنجا که ایشان فردی آشنای به مسائل کشور و بودجه و برنامه‌ریزی است، به نظر می‌رسد شاخص‌های خوبی دارد که شاید دیگران نداشته باشند.»

او هم‌چنین به آشنایی حاجی‌میرزایی با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: «ایشان از طرفی هم با آموزش و پرورش ارتباط داشته و از این وزارتخانه شناخت دارد در نتیجه می‌تواند موثر واقع شود. فکر می‌کنم انتخاب او نسبت به گزینه‌های دیگری که ممکن بود برنامه‌های سیاسی را دنبال کنند گزینه خوبی هستند.»

دبیر هیات رئیسه مجلس ادامه داد: «به نظر نمی‌آید ایشان به دنبال سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش باشد بلکه به دنبال اجرای برنامه‌های سند تحول آموزش و پرورش است. من با ایشان صحبت کردم، پیگیر این هستند که جایگاه آموزش و پرورش ارتقا پیدا کند و از عهده این کار برمی‌آیند.»

او در پایان گفت: «امیدوار هستیم که در مرحله عمل هم بیشتر این رویکرد را نشان بدهند و به نحو موثر و مناسبی آموزش و پرورش را اداره کنند. امیدوارم که ایشان مورد رای اعتماد و نظر نمایندگان مردم هم قرار بگیرندکه البته به نظر می‌آید بتوانند رای اعتماد را کسب کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار