مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: سلامت دانش آموزان و ایمنی خودرو ها مهم ترین اولویت در استفاده از سرویس های حمل و نقل است

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست کارگروه ساماندهی حمل و نقل دانش آموزی استان امنیت جسمی و سلامت دانش آموزان و ایمنی خودروها از نظر فنی در استفاده از سرویس های حمل و نقل، مهم ترین اولویت دانست.

کد مطلب: ۹۵۰۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: سلامت دانش آموزان و ایمنی خودرو ها مهم ترین اولویت در استفاده از سرویس های حمل و نقل است

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ،در نشست کارگروه ساماندهی حمل و نقل دانش آموزی استان( کارگروه ماده ۱۸ ) با اشاره به اهمیت سرویس های حمل و نقل دانش آموزی و مدیریت و راهبری بهینه آن ، گفت: با عنایت به استفاده بخش قابل توجهی از دانش آموزان از سرویس های حمل و نقل، تسهیل در فرایند انجام کار و ایجاد رضایت مندی در خانواده ها و دانش آموزان از اولویت های استان است.

وی با بیان اینکه کم توجهی به این موضوع، باعث ایجاد خسارت جبران ناپذیری می شود، بر ضرورت هماهنگی و همکاری اعضای کارگروه تاکید کرد و اظهار داشت: اهتمام و مشارکت کارگروه، موجب آرامش و راحتی دانش آموزان و کیفیت ارایه خدمات می شود .

قربانی با تاکید بر ضرورت توجه لازم به کلیه جهات و الزامات کار در انتخاب و بکارگیری سرویس های دانش آموزی و لحاظ شرایط خانواده ها ، خواستار احساس مسئولیت و هماهنگی بیشتر اعضای کارگروه شد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ملاک و مبنای عمل کارگروه را سامانه سپند و نامه وزارت کشور دانست و با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغی در خصوص سرویس های حمل و نقل دانش آموزی، برگزاری جلسات توجیهی برای رانندگان، دانش آموزان و اولیای آنان را ضروری دانست و تصریح کرد: فعالیت کارگروه باید مثل سال های گذشته مستمر باشد و نظارت های لازم از طریق اعضای کارگروه صورت گیرد .

گفتنی است در این نشست اعضای کارگروه و نمایندگان فرمانداری، شهرداری سنندج ، شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، پلیس راهور ، اتوبوس رانی و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج به ارایه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های خود در راستای انجام بهینه امور پرداختند و پیرامون مسایل مرتبط با سرویس های حمل و نقل و نظارت بر خدمات رسانی آن بحث و تبادل نظر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار