دانش آموزان آذربایجان شرقی 11 رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی کشور را به خود اختصاص دادند

تبریز ( پانا ) - دانش آموزان استان آذربایجان شرقی در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزی 11 رتبه برتر کشور را در 6 محور به خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۹۵۰۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان آذربایجان شرقی 11 رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی کشور را به خود اختصاص دادند

مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی استان اصفهان و در 6 محور فعالیت های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، پژوهش، دست سازه از سی ام مرداد تا یکم شهریور ماه در شهر اصفهان برگزار شد.

در این مرحله تعداد 11نفر از دانش آموزان منتخب استان شرکت داشتند که موفق به کسب رتبه دوم در 2 محور و رتبه سوم در 4 محور جشنواره شدند .

در محور پژوهش یزدان نظافتی و محمد حجازی از ناحیه 4 تبریز رتبه دوم، در محور دست سازه محمد حسین حسن زاده و امیر حسین حسن زاده رتبه دوم و در محور ادبیات فارسی اسما عزیز زاده رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در محور زبان انگلیسی نگین گیوزاد و شیلان فرهنگ رتبه سوم، در محور فعالیت های آزمایشگاهی تارا رحیمی و محدثه حبیب پور رتبه سوم و در محور بازارچه دانش آموزی فاطمه محمدی و آتنا جمالی رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است این جشنواره در 4مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برای دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می شود که پنجمین دوره آن با شرکت دانش آموزان استان ها در سال تحصیلی 98-97 برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار