مدیر آموزش و پرورش کلات : بازنشستگی حادثه مهمی است که در زندگی یک فرد اتفاق می افتد

کلات (پانا) - همایش بزرگ تکریم پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت در سنوات گذشته و تجلیل از زحمات بازنشستگان سال 1398 ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین صاحبی امام جمعه شهرستان ،میهمانان استانی گندمی کارشناس مسئول تعاون بازنشستگان اداره کل ،بوژ مهرانی کارشناس مسئول کانون بازنشستگان خراسان رضوی ، رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات ،جمعی از مسئولین ادارات و با حضور پر شور پیشکسوتان فرهنگی همراه با برنامه های متنوع و فرهنگی به همراه خاطره گویی جمعی از همکاران فرهنگی و بازنشسته ، در محل تالار مروارید شهرستان کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش کلات : بازنشستگی حادثه مهمی است که در زندگی یک فرد اتفاق می افتد

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و تبریک روز بازنشستگان و روز خانواده ، بازنشستگی را یک حادثه مهم دانست که در زندگی یک فرد اتفاق می افتد .

وی در ادامه گفت : بدون شک بازنشستگان اگر این اتفاق را مهم برشمارند با عزت و سربلندی و بدون اشتغال هم می توانند به زندگی ادامه دهند.

پروانه در ادامه بازنشستگی را دوران تصمیمات درست دانست که هم خود فرد هم جامعه و هم دولت می تواند از آن بهرمند شوند .

وی گفت :گاهی برخی بازنشستگی را 《نقش_بی_نقشی》 می خوانند .ولی نقش بی نقشی زمانی اتفاق می افتد که بدون برنامه پیش برویم .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات در ادامه این همایش اظهار کرد : پیشکسوتان ما باید خاطرات شیرین و تلخ ، آلام و دردهایی که در دوران خدمت خود کشیده اند را در اختیار جوانان قرار دهند .

جوانان ما باید به آینده امیدوار باشند، امیدواری جوانان باید از تجارب و اندوخته ی پیشکسوتان برگرفته شده باشد.

پروانه در ادامه گفت: اینک زمانی است که همه ی اندوخته ها و تجربه های خود را به جامعه منتقل دهنید.و اینک زمان در دستان شما پیشکسوتان عزیز هستیم

مدیر آموزش و پرورش کلات در ادامه مراسم اظهار نمود: ما در دوره جدید مدیریت ، برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. تعلیم و تربیت باید در جای جای زندگی یک فرد و به درستی اتفاق بیفتد.

ما به دنبال آنیم در آموزش و پرورش علاوه بر مسائل آموزشی و عمرانی، مسائل تربیتی و زیستی را در بدنه نظام آموزشی نهادینه کنیم .

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ضمن گزارش از عملکرد سه ماهه و تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه پروژه مهر افزود:

به حول و قوه الهی در اول مهر برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول در حوزه سیرزار و پساکوه کلاس درس بازگشایی خواهد شد تا بازماندگان از تحصیل که در این حوزه به بیش از ۴۳ نفر می‌رسند برسر کلاس حاضر شود.

وی در ادامه گفت:ما امسال توانستیم سازماندهی نیروهای انسانی را به نحوی انجام دهیم که هزینه همکارانمان را به حداقل برسد تا از برخی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود .ما توانستیم شعار《اگر نمی توانیم حقوق همکارانمان را افزایش دهیم می توانیم هزینه آنان را کاهش دهیم 》را اجرایی کنیم.

به امید خدا در روز اول مهر درس اول را آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد :یکی از موضوعات مهم در آموزش و پرورش انسداد مبادی بیسوادی است که امروزه به یک معظل در جامعه تبدیل شده است و ما به دنبال ریشه کنی بی سوادی در کلات هستیم.

اگر نتوانیم جذب ۱۰۰ درصدی را داشته باشیم باید به دنبال انسداد مبادی بیسوادی در نهضت سواد آموزی باشیم.

جامعه هدف ما ۱۰ تا ۴۹ سال است و امیدواریم بتوانیم در این امر، موفق عمل کنیم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در پایان از همه ادارات ،امام جمعه شهرستان فرماندار، بخشداران، شهرداران، دهیاران و پایگاه های بسیج که در کنار آموزش و پرورش کمک حال در همه مسائل بودند تشکر و تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما به دنبال اجتماعی شدن موضوعات در آموزش و پرورش هستیم و از همه پیشکسوتان عزیز خواهشمندیم در روز اول مهر در مدارس حضور یابند و کمک حال همکاران باشند تا از تجربیات شان بهره مند شویم.

لازم بذکر است در ادامه همایش بیش از بیست نفر از همکارامی که سال جاری بازنشسته شدند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار