صادرات 175 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای اردبیل گفت: در 5ماه گذشته 175 هزار و 141 تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله‌سوار صادر شده است.

کد مطلب: ۹۵۰۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
صادرات 175 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

علی رحمتی در جریان بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: در 5 ماه گذشته 175 هزار و 141 تن کالای ایرانی توسط 7 هزار و 910 کامیون از پایانه مرزی بیله‌سوار صادر شده که مقصد این میزان کالا کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز بوده است.

او به افزایش 27 درصدی ترانزیت خروجی در پایانه مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده 73 هزار و 426 تن کالا توسط 3 هزار دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار ترانزیت خروجی شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان تصریح کرد: عمده کالاهای ترانزیت شده سیمان، ام‌دی‌اف،گچ، نئوپان و سنگ‌های ساختمانی بوده که 96 درصد این صادرات توسط کامیون‌های آذری و مابقی توسط دستگاه‌های ایرانی و ترکی از مرز بیله‌سوار به کشورهای هدف ترانزیت می‌شود.

رحمتی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال رونق تولید با همه توان در میدان عمل به‌صورت جهادی و انقلابی تلاش می‌کند.

او پایانه مرزی بیله‌سوار را یکی از 5 پایانه برتر کشور دانست و تصریح کرد:با تلاش شبانه روزی همکاران در پایانه مرزی بیله‌سوار، خوشبختانه وضعیت صادرات و واردات کالا در این پایانه کاملا عادی و روان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار