زنان بیش از هر زمانی به شادی و نشاط نیاز دارند

تهران (پانا) - به‌گفته سمیه قاسمی طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، امروز بنا به دلایل متعدد، زنان جامعه بیش از هر زمانی به شادی و نشاط نیاز دارند و ما باید در این مسیر با حمایت و برنامه‌ریزی از آنان پشتیبانی کنیم. ‎

کد مطلب: ۹۴۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
زنان بیش از هر زمانی به شادی و نشاط نیاز دارند

به‌گزارش ایلنا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در ادامه به شادی و نشاط به‌عنوان گمشده جامعه امروز اشاره و خاطرنشان کرد: دولت و مدیران دولتی از جمله استاندار مازندران از هر قدمی که در این مسیر توسط گروه‌های مرجع و فعالان اجتماعی برداشته شود از قبیل جشنواره‌های مختلف و اجرای بازی‌های بومی محلی حمایت می‌کنند.

او همچنین هشدار داد: نیاز جامعه به شادی و نشاط نیازی بدیهی و طبیعی است و اگر از روش‌های سالم و مشروع، تامین نشود حتما از روشهای ناسالم تامین می‌شود و اینکه برخی آسیب‌ها از قبیل اعتیاد در جامعه وجود دارد همه از نشانه‌های تلاش برای ایجاد نشاط از روش‌های نادرست است.

قاسمی طوسی همچنین به توان و طرفیت بالای زنان برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی اشاره کرد و گفت اگر به زنان و دختران میدان فعالیت بدهیم خواهیم دید در این بخش نیز خوش می‌درخشند و شادی و نشاط را در خانواده، نهادینه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار