کارشناس گروه های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:همه دانش آموزان می توانند با تلاش و پشتکار و خود باوری ، مخترعان و مبتکران آینده باشد

شهرری (پانا)- دانش آموز دبستان زینبیه (ع) آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری توانست به هشتمین جشنواره کشوری پژوهش های علمی جابربن حیان در مقطع ابتدایی راه پیدا کند.

کد مطلب: ۹۴۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس گروه های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:همه دانش آموزان می توانند با تلاش و پشتکار و خود باوری ، مخترعان و مبتکران آینده باشد

سمیه میری کارشناس گروه های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه گفت:طرح جابر بن حیان با هدف نوشتن راحت تر دانش آموزان چپ دست طراحی شده است.

او در ادامه افزود: همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش شهرری در خدمت رشد استعدادهای برتر دانش آموزان است چرا که فلسفه وجودی نهاد آموزش و پرورش جز تربیت نسلی کارآمد برای فردای جامعه نیست و همه ظرفیت ها و امکانات باید در خدمت این مهم باشد.

میری با بیان اینکه تربیت نسلی کارآمد و متخصص باعث پیشرفت هرجامعه می شود گفت: قطعا هرچه امروز برای تربیت نسلی کارآمد و متخصص و متعهد وقت و سرمایه صرف شود در آینده رفاه، توسعه، پیشرفت و مهمتراز همه استقلال و اقتدار بیشتر را برای کشور بدنبال دارد، لذا به این مهم باید یک نگاه فرا بخشی معطوف باشد .

او عنوان کرد: وجود پژوهش سراهای دانش آموزی را فضای مناسبی برای پژوهش و تقویت خود باوری دانست، چرا که از اهداف این مرکز تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه ، تحقیق و پژوهش های فردی و گروهی در بین دانش آموزان و تسهیل دستیابی دانش آموزان به یافته های جدید علمی ، پژوهشی و فناوری می باشد.

/خبرنگار : شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار