صیدلو: نیاز به اتخاذ رویکردهای جدید در حوزه اقتصاد آموزش و پرورش وجود دارد

تهران (پانا) - همزمان با هفته دولت نشست هم ا اندیشی معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش با کارگروه بررسی پتانسیل های اقتصادی و کارآفرینی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۹۴۹۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: نیاز به اتخاذ رویکردهای جدید در حوزه اقتصاد آموزش و پرورش وجود دارد

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: آموزش و پرورش در صورتی به اهداف عالیه خود در تمامی زمینه ها دست می‌یابد که به یک همدلی در تمامی سطوح مختلف نزدیک شود و تمام افرادی که با آموزش و پرورش در ارتباط هستند به یک گفتمان و همراهی در راه رسیدن به هدف حرکت کنند.

او حضور دانش آموزان را به عنوان مخاطبین اصلی آموزش و پرورش و کسانی که فلسفه وجودی آموزش و پرورش از حضور آنهاست که شکل می گیرد ، در مسائل مربوط به حوزه آموزش و پرورش بسیار مغتنم دانست و افزود: باید از تمامی سلیقه ها و افراد در رسیدن به اهداف دستگاه تعلیم و تربیت بهره گرفت.

صیدلو، در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در حوزه اقتصاد آموزش و پرورش دیدگاههای مختلفی وجود دارد ، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و تحریم های ظالمانه اقتصادی نیاز به اتخاذ رویکردهای جدید در حوزه اقتصاد آموزش و پرورش هستیم تا بتوانیم از چشم اندازهای طراحی شده خود دور نمانیم .

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه دغدغه مدیران در آموزش و پرورش باید مطالعه دیدگاهها و بررسی مسائل روز آموزش و پرورش در جهان باشد ، خاطرنشان کرد: متاسفانه مسائل مربوط به حوزه اقتصادی آموزشو پرورش و کاستی های موجود فرصت این مطالعه و بررسی را مدیران ما گرفته است .

گفتنی است این مراسم با حضورمعاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل تعاون و امور رفاهی وزارت آموزش و پرورش ، شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از دانش آموزان نخبه استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار