معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خواستار شد:

لزوم توجه ویژه به فعالیت های پرورشی، فرهنگی و هنری

مشهد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بر لزوم توجه ویژه بر فعالیت های پرورشی، فرهنگی و هنری جهت اجرای بهتر سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۴۹۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه ویژه به فعالیت های پرورشی، فرهنگی و هنری

اولین آیین تجلیل از ستارگان و فعالان حوزه پرورشی و فرهنگی خراسان رضوی در تالار شهر مشهد مقدس برگزار شد.
علیرضا مالک اشرفی در این مراسم گفت: حدود یک میلیون نفر رشته در مسابقات قرآن عترت و نماز در مجموعه مدارس استان شرکت کردند که با همکاری مربیان و معاونین پرورشی، مدیران مدارس و همکاران اداری محقق شد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان در بخش دانش آموزی رتبه اول کشور در رشته های آوایی و پژوهشی مسابقات قرآن عترت و همچنین و رتبه اول کشور این مسابقات را در بخش فرهنگیان کسب کرد که امسال خراسان رضوی میزبانی این مسابقات را برعهده داشت.

مالک اشرفی گفت: ما در خراسان رضوی ۴۷ نفر برگزیده قرآنی در کشور داریم که سهمیه استان برای حضور در مرحله کشوری با استانهایی که جمعیت دانش آموزی کمتری دارند یکسان است.
وی افزود: در مسابقات فرهنگی و هنری ۷۵۰ هزار نفر رشته در مرحله مدارس شرکت کردند. این مسابقات در ۹۵ رشته در پنج گروه آوایی، نمایشی، ادبی، رسانه و فضای مجازی و دستی و تجسمی برگزارشد که ۱۲۵ دانش آموز استان در مرحله کشوری رتبه اول،دوم و سوم را کسب کردند . ده نفر نیز در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری رتبه برتر را کسب کردند.
وی ادامه داد: خراسان رضوی همیشه رتبه اول کشور رامسابقات فرهنگی و هنری کسب می کند. امسال هم رتبه اول کشور را در این مسابقات داشتیم. رتبه های برترفرهنگی و هنری به عنوان مدرس در کانون های فرهنگی و هنری استان می توانند فعالیت کنند.
مالک اشرفی گفت: تمام ۴۷ اداره آموزش و پرورش استان ما در زمینه شاخص های سند تحول بنیادین برتر هستند البته به علت کمبود ظرفیت ۲۷ اداره آموزش و پرورش که در شاخص های ادارات داخلی حوزه پرورشی پیشرو بودند رتبه برتر را کسب کردند .
وی اظهار کرد: اگر دنبال اجرای سند تحول هستیم باید فعالیت های فرهنگی هنری و پرورشی را پر رنگ جلوه دهیم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار