برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی درشهرستان ملارد

ملارد(پانا)- به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه هشتم شهریورجاری همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور پرشور خانواده‌های شهرستان ملارد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۹۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی درشهرستان ملارد

روح الله طاهری رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد در این رابطه اظهار داشت:برای شرکت کنندگان جوایزی ازجمله، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس،سکه طلا، دوچرخه،لوازم ورزشی و… درنظر گرفته شده که به قید قرعه به آنها اهدا خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به لزوم حمایت مدیران دستگاههای اجرایی از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی گفت: انتظار می‌رود در شهرستان‌ با همکاری و حمایت ارگان‌های مختلف بتوانیم شاهد برگزاری باشکوه‌تر همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی باشیم.

طاهری خاطرنشان کرد: پیاده‌روی‌ ارزان‌ترین و در دسترس ترین نوع ورزش است که با حداقل امکانات و با لباس‌ها و کفش‌های معمولی و مسیر معمولی قابل‌اجرا است.

او گفت: یکی از برنامه‌هایی که با جدیت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان دنبال می شود اجرای چنین همایش‌هایی است که در روحیه و نشاط مردم بسیار اثرگذار است و از مردم شریف ملارد بویژه ورزشکاران و هیات‌های ورزشی خواست تا در این همایش شرکت کنند.

/خبرنگار:سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار