مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اسلامشهرخبرداد: برگزاری موفقیت آمیزسی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان دراسلامشهر

اسلامشهر(پانا)-سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان پس از پنج روز فعالیت خود همراه با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده های اسلامشهری در پردیس سینمایی فجر شهرداری منطقه به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۴۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اسلامشهرخبرداد: برگزاری موفقیت آمیزسی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان دراسلامشهر

رضا عظیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اسلامشهردر گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: برای نخستین مرتبه همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان دراصفهان،این جشنواره تنها در سطح استان تهران با اکران دو فیلم خارجی دوبله شده و هشت فیلم ایرانی در دوسانس و در پردیس سینمایی فجر شهرداری اسلامشهر به مدت پنج روز کاری نیز اجرا شد.

او در ادامه افزود: برگزاری این رویداد هنری را حاصل همکاری خوب شهردار،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین و عوامل اجرایی ادارات، ارگانها و نهادهای شهرستان هستیم که با استقبال خوب و پرشور نشاط کودکان و نوجوانان منطقه و خانواده‌های آنان همراه بود.

عظیمی خاطر نشان کرد:این جشنواره پیام مهمی را به همراه داشت که خانواده‌ها اگردرکنار امور روزمره زندگی وقتی برای همراه بودن با کودکان و نوجوانان خود برای تماشای آثار هنری سینمایی در سطح کودکان و نوجوانان بگذارند و حس کودکی را با فرزندان به اشتراک بگذارند ،قطعا" از نتایج خوبی بهره مند خواهیم شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اسلامشهراذعان داشت:مسئولین در آینده میبایست در تقویت برگزار اینگونه جشنواره‌ها کوشا باشند و عدالت هم در تولید فیلمهای کودک و نوجوان ودر قالبهای گوناگون هنری نیزرعایت شود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار