در تذکر شفاهی؛

کبیری، نماینده مجلس: وزیر آموزش و پرورش درباره تدریس زبان ترکی در مدارس اعلام برنامه کند

تهران (پانا) - نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش درباره تدریس زبان ترکی در مدارس اعلام برنامه کند، گفت: این مسئله در رأی اعتماد ما نمایندگان به وی تأثیر خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۴۹۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کبیری، نماینده مجلس: وزیر آموزش و پرورش درباره تدریس زبان ترکی در مدارس اعلام برنامه کند

به گزارش خانه ملت، سیدتقی کبیری در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 4 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل معرفی وزرای آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عنوان کرد: درخواست داریم در ارائه برنامه‌های خود نسبت به اجرایی شدن اصل 15 قانون اساسی درباره تدریس زبان‌های محلی در مدارس به ویژه زبان ترکی اعلام برنامه کنید.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مسئله قطعاً در تصمیم‌گیری ما نمایندگان در رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تأثیر خواهد داشت.

وی همچنین خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: چرا حق مرزی و حق مناطق عملیاتی برای بازنشستگان اعمال نمی‌شود، این مسئله باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از وزیر راه و شهرسازی خواستار صدور دستور صریح برای اجرایی شدن فاز سوم پایانه مرزی رازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار