فولادوند مطرح کرد: لزوم تلاش برای تحول در سبک زندگی جامعه دانش‌آموزی

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ابراز امیدواری کرد به تناسب نیازها گام‌های موثری برای ایجاد تحول در سبک زندگی جامعه دانش‌آموزی برداشته شود.

کد مطلب: ۹۴۹۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند مطرح کرد: لزوم تلاش برای تحول در سبک زندگی جامعه دانش‌آموزی

عبدالرضا فولادوند در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: بحث تجلیل از برترین‌های درس سبک زندگی یکی از نیازهای جامعه ماست برای مدیریت آسیب‌های اجتماعی باید سبک زندگی را در برنامه آموزشی دانش‌آموزان جا می‌دادیم.

او افزود: در این حوزه کارهای خوبی انجام شده و باید جامعه هدف را تحت تاثیر قرار دهیم و تلاش کنیم دانش‌آموزان را به سبک و سیاق جدید مسلح کنیم.

فولادوند گفت: در ابتدایی‌ترین آموزش‌ها و مهارت‌ها هنوز موفق نبودیم و نتوانستیم گام‌های موثری را برداریم. باید نیازهای جامعه دانش‌آموزی را شناسایی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش اموزان هنوز مهارت ایجاد ارتباط را بلد نیستند انتظار داریم بتوانند با همکلاسی‌های خود ارتباط داشته باشند و کلاس رسمی برای آموزش ارتباطات و درس اخلاق را در برنامه درسی پیش‌بینی کنیم.

او اخلاق را عنصر فراموش شده در جامعه دانست و افزود: امیدوارم بتوانیم به تناسب نیازهای بچه‌ها گام‌های موثری برداریم برای ایجاد تحول در سبک زندگی جامعه دانش‌آموزی که تلاش شما پرچم داران را می‌طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار