برنامه ریزی برای ارتقای شاخص‌های توسعه آموزش و پرورش

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: باید برنامه ریزی‌های لازم برای ارتقای شاخص‌های توسعه آموزش و پرورش انجام شود.

کد مطلب: ۹۴۹۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی برای ارتقای شاخص‌های توسعه آموزش و پرورش

بهروز ندایی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: باید با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تلاش کنیم شاخص های این حوزه اعم از کنکور و رتبه های علمی را ارتقا دهیم.

او با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش استان در سطح کشور در زمینه های مختلف افزود: در بسیاری از شاخص های آموزش و پرورش ، استان از رتبه بالایی در کشور برخوردار است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد : شاخص هایی چون جذب نوآموزان پیش دبستانی ، پوشش بالای تحصیلی ، مدیریت مدارس و جذب اعتبارات نوسازی از جمله موضوعاتی است که آموزش و پرورش استان در کشور جزو پیشتازان می باشد.

ندایی بیان کرد: آموزش و پرورش اساس رشد و توسعه در هر منطقه ای محسوب می شود و باید جزو اولویت ها برای تامین اعتبار و رفع کمبود ها قرار گیرد.

معاون استاندار اردبیل افزود: تمامی دستگاه های اجرایی در استان موظف هستند برای رفع مشکلات و کمبودهای حوزه آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از اجرای مصوبات جلسه گذشته گفت: برگزاری برنامه های غنی سازی تابستان وسی و ششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزی سراسر کشور از جمله مصوباتی بود که با موفقیت انجام شد.

احمد ناصری با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش استان برای شروع سال تحصیلی آینده از تدوین پروژه مهر خبر داد و گفت: در قالب این پروژه تمام مشکلات و کمبودهای مدارس احصا شده و اقداماتی در راستای رفع آن انجام گرفته است.

او افزود: زیباسازی مدارس ، آسفالت محوطه مدارس ،سازماندهی نیروی انسانی و ثبت نام از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار