نشست ساماندهی سرویس مدارس در راستای پروژه مهربرگزارشد

هرمزگان(پانا)-معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب مهم‌ترین هدف از ساماندهی سرویس مدارس کاهش زمان ایاب و ذهاب و تامین امنیت بیشتراست.

کد مطلب: ۹۴۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست ساماندهی سرویس مدارس در راستای پروژه مهربرگزارشد

به گزارش خبرگزاری پاناهرمزگان از شهرستان میناب، در راستای پروژه مهر، با حضور غلامرضا سالاری معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب، جناب سرهنگ حساوی رئیس پلیس راهور شهرستان میناب، وکارشناسان نشست ساماندهی سرویس مدارس برگزار شد.

غلامرضا سالاری گفت :مهمترین هدف از ساماندهی سرویس مدارس کاهش زمات ایاب و ذهاب و امنیت بیشتر و اقدامی برای آسایش خیال والدین است.

سالاری افزود :با توجه به وضعیت موجود و ساماندهی سرویس مدارس ایاب و ذهاب ایمن را برای دانش آموزان فراهم نماییم و اولیا با خاطر جمعی فرزندان خود را هدایت نمایند.

وی ضمن تاکید براینکه رانندگان سرویس مدارس، معلمین سیار دانش آموزان هستند و تامین امنیت دانش آموزان از منزل تا مدرسه از دغدغه های مهم خانواده هاست اظهار داشت : مهمتر از ساماندهی سرویس مدارس نظارت بر نحوه اجرا وارسال گزارش تخلفات انجام شده به مراجع ذیصلاح می باشد تا مانع از اتفاق های تلخ وناگوارو بسط وگسترش آسیب های اجتماعی واخلاقی شود.

جناب سرهنگ سحاوی اظهار کرد:مهمتر از ساماندهی سرویس مدارس، نظارت برنحوه اجرا و ارسال گزارش تخلفات انجام شده به مراجع ذیصلاح می باشد. تا مانع از اتفاقهای تلخ شویم.

در ادامه جلسه سرهنگ سحاوی با توصیه به مدیران برای مطالعه آیین نامه سرویس دانش آموزی برای نظارت بیشتر و بهتر بیان داشت: در این آیین نامه به همه سئوالات شما پاسخ داده شده است و همینطور که همه شما می دانید دغدغه همه ما تامین امنیت وایجاد محیطی سالم وآرام برای دانش آموزان است .

گفتنی است کارشناسان و مدعوین به ارائه پیشنهادات و نکته نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار