اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز زیر ساخت نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان اردبیلی

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اختصاص حدود 10 میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی زیر ساخت های اجرای نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز زیر ساخت نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان اردبیلی

سید غلامحسن خلیلی موسوی با اعلام این خبر افزود: این برنامه در راستای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و با مشارکت شورای اجتماعی کشور انجام می گیرد.

او افزود: در این برنامه توجه ویژه ای به مدارس حاشیه شهر های استان انجام و نسبت به هوشمند سازی و تقویت تجهیزات و زیر ساخت بالغ بر 50 مدرسه محروم اقدام خواهد شد.

خلیلی موسوی در ادامه، برنامه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را از اولویت و دغدغه مسئولین نظام، بویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان و تلاش در این راستا را وظیفه انسانی و الهی و تکلیف شرعی عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان اجرای نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان را از جمله برنامه های اثربخش، هدفمند و فرابخشی آموزش و پرورش برای محافظت و مراقبت دانش آموزان در برابر آسیب ها دانست و تصریح کرد: در قالب این برنامه دانش آموزان، والدین و معلمان تحت پوشش برنامه های ارتقایی قرار گرفته، دانش آموزان در معرض خطر شناسایی و خدمات حمایتی برای آنان و در صورت نیاز خانواده های نیازمند در قالب ائتلاف فرابخشی و فراقوه ای انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار