ارزش معاملات بورس آذربایجان‌غربی از مرز یک تیریلیون ریال گذشت

ارومیه(پانا)-مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طی مردادماه بیش از ۲۲۰ میلیون و ۶۸۳ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان معامله شد، بیان کرد: ارزش معاملات بورسی طی این مدت در استان بیش از یک تیرلیون ریال بود.

کد مطلب: ۹۴۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ارزش معاملات بورس آذربایجان‌غربی از مرز یک تیریلیون ریال گذشت

وحید جوادی با بیان اینکه شاخص کل بورس استان در مقایسه با ماه قبل از آن ۱۳ هزار و ۸۰ واحد افزایش یافت، گفت: این شاخص به ۲۶۶ هزار و ۱۲۷ واحد رسید.

وی با اعلام اینکه طی ماه گذشته شاخص کل بازار فرابورس نیز افزایش ۳۰۵ واحدی را تجربه کرد، اظهار داشت: این شاخص نیز به سه هزار و ۵۷۹ واحد رسید.

وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۴۶۳ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۰ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۴۲ درصد کل معاملات در ماه گذشته مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی این مدت سهام شرکت اسناد خزانه با ۵.۵ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

جوادی گفت: طی مردادماه ۳۱۰ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار