تئاتر«جریان مبهم یک خانه ویلایی »در کاشمر به روی صحنه رفت

کاشمر(پانا)- تئاتر کمدی « جریان یک خانه ویلایی» شرکت کننده در جشنواره میثاق در مجتمع سرو کاشمربه روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۹۴۹۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تئاتر«جریان مبهم یک خانه ویلایی »در کاشمر به روی صحنه رفت

مهدی عراقپور، کارگردان این نمایش فعالیت خودرا در سال ۷۶با تئاتر دانش آموزی شروع کرده ودرسال ۷۸به صورت نیمه حرفه ای با کار کودک وارد اداره ارشاد شده است.
عراق پور در گفتگوی صمیمی با خبرنگار پانا گفت:آقایان سعید مغانی نژاد و استاد ناصری اساتیدی هستند که در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری شایستگی تقدیر و تشکر ویژه ای دارند و نام بردن از آنان قدردانی کوچکی است که از ما ساخته است.

وی افزود :جریان مبهم یک خانه ویلایی اثری سور ال است که در این نمایش فردی که بیماری اسکیزوفرنی دارد هرروز با جن ها و افرادی فرا واقعیت روبرو میشود و صحبت میکند که در این میان صحنه های جالب و طنزی اتفاق می افتد .

عراق پور ادامه داد:هدف من از فعالیت های فرهنگی و هنری ارضای نیاز های روحی خودم است و البته ناگفته نماند که علاقه شخصی هم در این میان بیرنگ نیست. با توجه به اینکه تئاتر در شهرستان از نظربعد مالی در مراتب بالایی قرار ندارد ،من به شخصه و به نوبه خودم بدون هیچ چشم داشتی در این عرصه فعالیت میکنم و حتی در آینده هم نیز فعالیت خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد :بحث طنز ، طنز پردازی و نمایش های کمدی نسبت به سایر بحث های فرهنگی ببینده و تماشاچی بیشتری دارد.به بیان دیگر علاقمندان در این زمینه تعداد بیشتری هستند .

وی در رابطه با استقبال مردم گفت:در هر زمان که من به عنوان طراح و کارگردان نمایشی را ارائه دادم مردم کاشمر در صحنه به عنوان تماشاچی حضور داشتند و صد البته که این افتخاری برای من و همکارانم است .

وی ضمن پیامی به مسئولین گفت:‌من و تمام همکارانم در عرصه هنر نیازمند حمایت مالی از طرف مسئولین هستیم . هر هنرمندی مانند تمام انسان های دیگر نیاز به غذا ،پوشاک و ... دارد پس اگر که حمایت مالی آنان در این زمینه همراه ما باشد انشالله که موفق تر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار