اختتامیه جشنواره ملی موسیقی جوان با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره ملی موسیقی جوان با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان؛ آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه شنبه 5 شهریورماه با معرفی برگزیدگان این جشنواره در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
این مراسم از ساعت 18 روز سه شنبه آغاز خواهد شد که طی آن نفرات برتر بخش موسیقی نواحی، موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک این دوره از جشنواره، در سه رده سنی«الف» (15 تا 18 سال، متولدین سال‌های 1380 تا 1383)، «ب» (19 تا 23 سال، متولدین سال‌های 1375 تا 1379) و «ج» (24 تا 29 سال، متولدین سال‌های 1369 تا 1374) معرفی خواهند شد.
بر اساس این گزارش، قرار است در این مراسم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و هنری، اعضای هیأت داوران سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشته باشند.
سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت اساتید موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از تاریخ ۵ مردادماه تا ۵ شهریورماه سال جاری در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار