کلنگ زنی مدرسه شهید تیموری منطقه 1

تهران (پانا) - مراسم کلنگ زنی مدرسه شهید تیموری با حضور شخصیت های استانی، کشوری و لشکری در منطقه 1 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی مدرسه شهید تیموری منطقه 1

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران میزبان جمع کثیری از شخصیت های استانی کشوری و لشکری در مراسم کلنگ زنی مدرسه شهید تیموری بود.


در این مراسم که در اولین روز از هفته ی دولت و به عنوان نخستین پروژه آموزش و پرورش منطقه 1 در هفته دولت برگزار شد، محسنی بندپی استاندار تهران، فرماندار شمیرانات، شهری مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، میرزا بیگی رئیس بنیاد اکرام نیروی زمینی، موسوی شهردار منطقه1، اولاد قبا نماینده مجلس شورای اسلامی، پرداختی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات و جمعی از خیرین و مسئولین استانی و منطقه ای حضور داشتند.


در ابتدای مراسم صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در ابتدای مراسم ضمن خوشامد گویی، تبریک هفته دولت و تشکر از بنیاد اکرام و مجمع خیرین منطقه، از تعامل خوب دستگاه های منطقه به ویژه فرمانداری و شهرداری با آموزش و پرورش خبر داد و افزود: اینکه در نگاهِ همه، مسائل مربوط به آموزش و پرورش در اولویت باشد نوید بخش آینده ای درخشان برای منطقه و کشور است.


در ادامه محسنی بندپی، استاندار تهران ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته و سپاسگزاری از بنیاد اکرام و خیرین مدرسه ساز ابراز امیدواری کرد تلاش های خیرین و نوسازی مدارس بتواند بخشی از کمبود شدید فضاهای آموزشی استان تهران را جبران کند.
وی افزود: برخلاف تصور عمومی استان تهران از جمله محروم ترین استان ها در زمینه فضای آموزشی است و ما به تلاشی مضاعف در این زمینه نیازمندیم.


جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش نیز با ارائه ی گزارشی از جمعیت و شرایط شهرک مسکونی قمر بنی هاشم (ع) و سایر شهرک های مسکونی نظامی منطقه از آمادگی بیش از پیش بنیاد اکرام و ظرفیت های ارتش جمهوری اسلامی برای همکاری با آموزش و پرورش در شهرک ها و مناطق مسکونی نظامی خبر داد.


مدرسه شهید تیموری واقع در شهرک قمر بنی هاشم (ع) در مینی سیتی قرار است به زودی با کمک بنیاد اکرام نیروی زمینی و پیش بینی اولیه 700 میلیون تومانی از 6 کلاس درس دیگر برخوردار شود. اگرچه در حاشیه این مراسم کلنگ زنی پیرامون افزایش احتمالی تعداد کلاس ها نیز بحث و برنامه ریزی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار