دیدار معاون وزارت آموزش‌وپرورش با خانواده شهیدرضایی

تهران (پانا) - در هفته دولت و به پاس مجاهدت‌های خانواده معزز شهدا در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان این معاونت، در منزل شهید محمود رضایی حاضر شدند.

کد مطلب: ۹۴۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون وزارت آموزش‌وپرورش با خانواده شهیدرضایی

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن در این دیدار صمیمانه ابراز امیدواری کرد مسئولان و خادمان ملت در دولت، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در مسیر رشد و بالندگی نظام اسلامی و در مسیر راه پرفروغ امام عزیز و شهدای گرانقدر قرار دهند و همت کنند تا دستاوردهای نظام بیش از پیش به بالندگی و شکوفایی برسد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تجلیل از مقام شامخ امام و شهدا تنها راه رسیدن به سعادت حقیقی را پیروی از راه پرفروغ جهاد و شهادت دانست و از خانواده شهیدرضایی خواست برای کسب توفیق روزافزون برای همکاران آن شهید بزرگوار دعا کنند.

در ابتدای این دیدار، همسر شهید که از فرهنگیان فرهیخته و بازنشسته آموزش و پرورش است گوشه‌هایی از شخصیت متمایز این شهید بزرگوار را تشریح و آرزو کرد آموزش و پرورش فرزندانی در مسیر راه امام و شهدا تربیت و به جامعه تحویل دهد.

شهید رضایی که از شهدای فرهنگی ایران اسلامی است در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار