حاجی‌ دلیگانی، عضو کمیسیون بودجه: ثبات نرخ ارز بازارهای موازی را وارد روند کاهشی کرد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به ثبات حاکم بر بازار ارز، می‌‌گوید ساماندهی بازار ارز خود به خود بازارهای موازی را نیز درگیر روند کاهش نرخ‌ها خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حاجی‌ دلیگانی، عضو کمیسیون بودجه: ثبات نرخ ارز بازارهای موازی را وارد روند کاهشی کرد

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی‌ با بیان اینکه بیش از کاهش نرخ ارز، ثبات و پایداری قیمت آن اهمیت دارد، گفت: مهم‌ترین مسئله در حوزه نرخ ارز ثبات آن است زیرا نوسان ارزی می‌تواند بازار را متشنج کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیریت مناسبی برای بازار ارزی کشور حاکم شده است، افزود: با مدیریت حاکم شده بر بازار ارز باید شاهد ثبات نرخ باشیم. وی با بیان اینکه بهترین اقدام بانک مرکزی برای ساماندهی ارزی مدیریت وضع به جای توزیع منابع بوده است، تصریح کرد: در زمان مدیریت رئیس کل جدید بانک مرکزی با کمترین توزیع ارز بازار به ساماندهی نزدیک شده است.

حاجی دلیگانی گفت: ثبات فعلی بازار ارز ناشی از مدیریت مناسب اعمال شده است. وی ادامه داد: بانک مرکزی اکنون پس از کاهش نرخ ارز باید بر سیاست‌هایی که به ثبات قیمتی کمک می‌کند دست بزند. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تلاش‌ها برای ساماندهی بازار ارز خود به خود بازارهای موازی را نیز درگیر روند کاهش نرخ ها خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار