علیرضا کمرئی: مدیران مدارس کلیدی‌ترین عنصر آموزش و پرورش هستند

بیرحند(پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، مدیران مدارس را مهم ترین وکلیدی‌ترین عنصرآموزش و پرورش کشور دانست که رهبری مدرسه را به عهده دارند.

کد مطلب: ۹۴۹۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کمرئی: مدیران مدارس کلیدی‌ترین عنصر آموزش و پرورش هستند

علیرضا کمرئی در بازدید از آموزش و پرورش شهرستان درمیان اظهار کرد: مدیران مدارس با اعتماد تمام، راهبری سیستم آموزشی و مسئولیت دانش‌آموزان را به دوش گرفتند لذا ضروری است از مدیران بابت تعهد، رهبری و هدایت دانش‌آموزان قدردانی شود.

او عالی‌ترین سطح مشارکت در آموزش و پرورش را مشارکت فکری و عاطفی همه در تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش کلیدی‌ترین شوراست که راهبری و پشتیبانی برنامه‌های آموزش و پرورش را برعهده دارد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سختی کار و اهمیت کار معلمان در مناطق مرزی درمیان برکسی پوشیده نیست، افزود: از حیث شاخص‌های آموزشی، استان خراسان جنوبی با راهبری عوامل مختلف دارای وضع خوب آموزشی است، به طوری که در دروس امتحان نهایی که یکی ازشاخص‌های کلیدی ما برای وزارت در مورد کیفیت آموزش است رتبه اول کشور را کسب کرده است. این اتفاق فوق‌العاده با اهمیت است و نشان می‌دهد که تلاش‌ها نتیجه داده است. در زمینه فنی و حرفه‌ای نیز بیش از 43 درصد دانش آموزان به مراکز فنی وحرفه‌ای و کاردانش راه یافتند که شاخص قابل قبولی است.

کمرئی در سفر یک روزه خود به شهرستان درمیان از خود از پژوهشسرای دانش‌آموزی علامه سعیدی، دبیرستان نمونه صابری و هنرستان محمود فقیهی بازدید و با فرماندار این شهرستان نیز گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار