مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: تبریز میزبان بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های کشور

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مرحله پایانی بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور از سوم شهریور ماه در تبریز آغاز شده و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۴۹۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: تبریز میزبان بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های کشور

جعفر پاشایی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در این جشنواره 226 هنرجو با ارسال 173 اثر هنری به صورت انفرادی و گروهی در 12 رشته و 44 زمینه رقابت خواهند کرد که از 25 استان کشور به این مرحله راه یافته اند.

وی ادامه داد: برای این جشنواره 5 محل اسکان برای هنرجویان دختر و پسر، داوران و ناظران زن و مرد و میهمانان وزارتی تدارک دیده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: گروه های هنرجویی استان ها از دوم شهریور ماه به استان وارد شده و اسکان یافته اند و از روز گذشته همه شرکت کنندگان در شهر تبریز پذیرش می شوند تا در روز دوشنبه چهارم شهریور ماه در 4 هنرستان بعنوان حوزه های اجرایی آزمون عملی را آغاز کنند.

پاشایی در پایان گفت: بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی با تقدیر از نفرات برتر روز سه شنبه 5 شهریور ماه 98 در تبریز پایان خواهد یافت.

عصر روز گذشته با حضور مسئولین استان آموزش وپرورش استان و کارشناسان وزارتی نمایشگاه آثار برگزیده بیستمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی هنرستانهای فنی و حرفه ای کشور در تالار معلم افتتاح شد. بازدید برای عموم از ساعت 8 تا 14 آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار