مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: مدرسه محوری، حمایت از مدرسه و تقویت جایگاه آن درراستای اجرایی کردن سند تحول مورد تاکید است

اسلامشهر(پانا)-جلسه توجیهی سند تحول بنیادین با هدف تدوین برنامه انتظارات از مدارس با حضور دبیر شورای هماهنگی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: مدرسه محوری، حمایت از مدرسه و تقویت جایگاه آن درراستای اجرایی کردن سند تحول مورد تاکید است

در این جلسه،حسینعلی بنار،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهردر سخنانی باگرامیداشت هفته دولتاظهار داشت: برنامه‌های سال 98 مبتنی بر برنامه‌های ابلاغی سند تحول میباشدو بنابراین فرآیند تدوین برنامه با بهره‌گیری از تجارب سنوات گذشته در چارچوب نظام جامع برنامه‌ریزی خواهد بود.

او در ادامه افزود: شش زیر نظام سند تحول بنیادین به خواستگاه و ویژگیهایی که معلم،مدرسه ،اولیای دانش آموز باید داشته باشند، اشاره دارد و انتظار می رود در کنار هم تجمیع و به مراتبی از حیاط طیبه برسیم .

بنار گفت:کانون اصلی تعلیم و تربیت مدارس است و بنابراین مدرسه محوری، حمایت از مدرسه و تقویت جایگاه آن در راستای اجرایی کردن سند تحول مورد تاکید است.

در راستای بسترسازی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول و کارگروه‌های مربوطه در استان‌ها تشکیل و طی این ابلاغیه با تهیه دستور العمل توسط استان‌ها به مناطق و شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

در این جلسه ،رابطین آموزش و پرورش شهرستانهای ،بهارستان نواحی یک و دو ،چهاردانگه و رباط کریم به میزبانی اسلامشهر درسالن شورای آموزش و پرورش منطقه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار