زاهدی، استاندار قزوین گفت؛

مدیریت شهری قزوین نگاهی همه جانبه به موضوعات شهری دارد

قزوین (پانا) - عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری گفت: مدیریت شهری قزوین تمامی ابعاد مورد نیاز زندگی شهروندان را در اجرای پروژه ها در نظر می گیرد و نگاهی همه جانبه به موضوعات شهری دارد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت شهری قزوین نگاهی همه جانبه به موضوعات شهری دارد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی هفته فرهنگی قزوین؛ زاهدی افزود: از مجموعه مدیریت شهری و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به دلیل توجه به موضوعات مختلف شهری همچون عمرانی، خدماتی، ترافیکی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری و... در کنار یکدیگر قدردانی میکنم چرا که زندگی شهرنشینی فقط به فعالیت عمرانی معطوف نیست و باید خدمات متنوعی به شهروندان ارائه شود که شهرداری قزوین در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها وظایف بسیار متنوعی دارند و حوزه های کاری و وظایف شهرداری ها همواره رو به افزایش است، عنوان کرد: از این رو توقعات شهروندان نیز از شهرداری ها بسیار بیشتر شده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: با برنامه ریزی و مدیریت شهرداری ها و شورا ها می توان علاوه بر تأمین رضایت شهروندان، شهرها را به مکانی مطلوب برای زندگی آنان تبدیل و فضای عمومی جامعه را تلطیف کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته مردم ارتباط مستقیم بیشتری با یکدیگر داشتند، گفت: پیاده راه ها در افزایش ارتباط شهروندان نقش مؤثری دارند و خرسندیم که شهرداری قزوین در این زمینه ورود پیدا کرده است.

استاندار قزوین در پایان با اشاره به پروژه های افتتاح شده در استان در هفته دولت اظهار کرد: در مجموع ۹۱۲ پروژه با اعتبار ۶۷۰ میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دستگاه های اجرایی استان به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار