سیدجواد حسینی: حق الزحمه خریدخدماتی ها تا پایان شهریور پرداخت می شود

تهران (پانا) - سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با پانا از پرداخت حق الزحمه حق التدریس های شاغل و همچنین خرید خدمات آموزشی و برون سپاری ها در شهریورماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سیدجواد حسینی: حق الزحمه خریدخدماتی ها تا پایان شهریور پرداخت می شود

در چند روز گذشته نشست مشترک سیدجواد حسینی و محمدباقر نوبخت که در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، نُقل محافل مختلف فرهنگی قرار گرفته است. توافق مشترک این نشست برای اجرای بند «ک» از تبصره ۱۲ قانون بودجه و پرداخت حق الزحمه نیروهای خرید خدمات و حق التدریس ها بصورت ماهانه موجی از امید در میان فرهنگیان ایجاد کرد.
همچنین تخصیص دو هزار میلیارد تومان از اول مهرماه برای اجرای رتبه ‌بندی معلمان این سوال را ایجاد کرد که آیا این رقم اختصاصی شامل حال معوقات هم می شود یا خیر؟
سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با پانا می گوید: در واقع پرداخت پاداش بازنشستگان ۹۷ آغاز شده است و انشاله همه این معوقات پرداخت می شود. البته این درحالی است که ما در تنگنای شدید بودجه قرار داریم.
وی می افزاید: اتفاق دیگری که خواهد افتاد این است که از ابتدای مهر۹۸ مجموعه حقوق ها مثل پاداش پایان خدمت، حق التدریس ها و هرچه که داریم بصورت ماهیانه پرداخت می شود و این اقدام مهمی است که امیدواریم دیگر با تعویق حق التدریس ها و پاداش خدمت ها مواجه نشویم و ماهانه این پرداخت انجام شود.
حسینی با اشاره به توافق انجام شده با سازمان برنامه و بودجه می گوید: این موضوع با آقای نوبخت تفاهم شده است و انشاله قرار است حق التدریس های شاغل و همچنین خرید خدمات آموزشی و برون سپاری ها هم در همین شهریورماه حق الزحمه شان پرداخت شود و در موارد دیگر، حداقل ۵۰ درصد پرداخت شود تا بتوانیم به مرور زمان آن را پایدار کنیم و همه پرداخت ها انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار