رضایی:تمام تلاش ما رفع کاستی ها و مشکلات مردم است

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران استان به مناسبت هفته دولت از پروژه های عمرانی در دست اقدام خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رضایی:تمام تلاش ما رفع کاستی ها و مشکلات مردم است

عباس رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت،شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان باهنر و رجایی یاران صدیق و همسنگر در عرصه ایمان و عدالت خواهی بودند و در جهت تشکیل دولت مهدوی برای رفع محرومیت و تبعیض گام های بلندی برداشتند که در آتش کینه منافقین سوختند.

رضایی در ادامه از پروژه ها و برنامه های استان گفت و تاکید کرد: تمام دغدغه من و همکاران در دولت رفع کاستی ها و مشکلات مردم است.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته دولت گفت: اگر در هفته دولت بزرگداشتی برای خدمات ارائه شده توسط دولتمردان بگیریم، شایسته است زیرا شرایط کشور در اثر اعمال تحریم های ظالمانه، شرایط خاصی است.

استاندار اصفهان در ادامه به پروژه های در دست اقدام و بودجه های آنها پرداخت و گفت: به مناسبت هفته دولت یک 1734 پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد و باید به این نکته توجه کرد که این اقدامات در شرایطی در حال انجام گیری است که تحریم ها علیه کشور عزیزمان است و تمام ارگان ها با جدیت تمام در حال انجام کار و رفع نقایص هستند.

وی ضمن قدر دانی و تشکر از مردم شریف اصفهان گفت: مردم شهیدپرور اصفهان که همیشه همراه و یاور انقلاب بودند و هستند، باز هم مانند سنوات گذشته مارا در تحقق این اهداف و پروژه های عمرانی همراهی می کنند و ما قدردان آنان هستیم.

حجت اله غلامی،معاون عمرانی استاندار اصفهان پس از خیر مقدم به خبرنگاران در نشست خبری از پروژه های در دست اقدام خبر داد.

غلامی با اشاره به بودجه استان در سال جاری گفت:از کل اعتبارات عمرانی که حدود 2017 میلیارد تومان در سال جاری برای استان می باشد،پیش بینی شده ۳۷۵ میلیارد تومان مربوط به پروژه های استانی، 306 میلیارد مربوط به پروژه هایی ملی که به استان واگذار شده و به نام پروژه های ویژه می باشد،910 میلیارد برای پروژه های ملی و 389 میلیارد برای پروژه های متوازن اختصاص داده شده است که نسبت سال قبل حدود 11درصد رشد داشته ایم.

وی در ادامه گفت: در بحث استفاده از تبصره ۱۹بودجه، مشارکت بخش خصوصی را در پروژه ها داریم، که ۳۰ درصد را دولت و ۷۰ درصد دیگر با سرمایه گزار می باشد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در خصوص پروژه های در دست اقدام استان گفت: امسال در استان 1734 پروژه با اعتبار حدود 2930 میلیارد افتتاح می شود که این پروژه ها در بخش های توسعه اصفهان مانند آب رسانی، میراث فرهنگی و گردشگری و خدماتی فرهنگی که اغلب پروژه‌های شهرداری ها و دهیاری ها هستند، بهداشت و درمان که عمدتا علوم پزشکی و بیمارستان ها هستند، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: پروژه های مذکور در 24 شهرستان اصفهان اجرایی است و در مقایسه با سال قبل که 1300 پروژه با اعتبار 1880 میلیارد تومان احداث شد، رشد قابل توجهی داشته است.

در ادامه قاضی عسگر معاون اقتصادی استاندار اصفهان از پروژه های در دست اقدام گفت و تاکید کرد: تمام تلاشمان را برای ریشه یابی و حل مشکلات بخش صنعتی،نساجی و پوشاک می کنیم تا باعث رونق اقتصادی شویم.

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که برای اولین بار توسط استاندار اصفهان کلینیک درمان مشکلات اقتصادی افتتاح شد که مردم بتوانند عصر های یکشنبه به آن مراجعه و مشکلات اقتصادی خود را بیان کنند تا بتوانیم بصورت دقیق در جریان مشکلات اقتصادی آنان باشیم و آن را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار