درخشش شهرستانهای استان تهران در پنجمین جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی

تهران(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از کسب رتبه کشوری همکاران فرهنگی استان در پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۹۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش شهرستانهای استان تهران در پنجمین جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین مبتنی بر توسعه زمینه پژوهشگری، افزایش مهارت‌ها و توانمندی‌های حرفه‌ای معلمان، تبادل تجارب و دستاوردهای آموزشی و پرورشی گفت:پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم درسال تحصیلی ( 97-98) در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و کشوری برگزارشد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی فرصت مناسبی است تا مربیان، مشاوران و دبیران درس مذکور با شیوه‌های موفق و فعال تدریس آشنا شوند، اظهار داشت: ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر روشهای سنتی در شیوه‌های تدریس بخشی از اهداف این جشنواره است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مکتوب نمودن تجارب و اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها، ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه تدریس و ایجاد فضایی شاد و پویا جهت شکوفایی استعدادهای نهفته مربیان، مشاوران و دبیران با تکیه بر کاربست روش‌های تدریس فعال و مؤثر از جمله اهداف دیگر این جشنواره برشمرد.

صیدلو ضمن تبریک کسب این عناوین ارزشمند به جامعه فرهنگیان استان تصریح کرد: در جشنواره مذکور،مریم عظیم بیگ از پردیس،حامد شیرکوند از ورامین و فاطمه بخشنده از قرچک به ترتیب موفق به کسب رتبه اول، سوم و پنجم کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار